Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

7. sept 2015

Ingel Larissa

 Tänane päev  tõi mulle hästi armsa seltsilise, tema on siin ja tema nimi on  Larissa.
On sügis, täielik sügis , vihmane ja tuuline.  Kuused on märjad ja nii koledad, sammaldunud ja kurvad. Välja ei taha vaadatagi
Käisin remonti vaatamas,  käskisin meestel prahi välja viia, mille olin pühapäeval esikusse valmis pannud, koristasin riietekambrikest.  Osa riideid olid juba mul kottidesse valmis pandud ja ootasin sõbrannat et ta saab vaadata ehk midagi saab kasutusse võtta, ülejäänud viskasin minema .
Paar kastitäit on läinud tagasi kirbukale ..


veel jupp on teha esikupõrandat
 Viisin taas juhatajale paberid  kus kirjas mida sooviksin  et remondi käigus veel tehakse
 Esiteks esikusse  liugustega kapp et siis üleriided ja Eero  tööriided saaksid peitu pugeda liuguste taha . Olen seda ammu soovinud . 
 Ka kirjutasin avalduse kõrgema istmega WC poti  tarvis...
 Kuna  jala haigusega seoses on madal wc pott   väga ebamugav ja isegi valus nii istudes, kui tõustes ja põlv saab kannatada ... soovisin  võimalikult kõrgemat potti ... ja ka eerol seoses tema pikkusega on sealt mugavam ennast üles upitada
ja oli veel soove ... andsin need kõik juhatajale edasi .
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar