Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

19. juuli 2014

Ema külas


Minul on nii hea uudis : nimelt mul tuli ema juuli alguses külla , tuli kaheks nädalaks, nüüd ta on  juba kodus tagasi.  
Ema tuli Võhmast ühe mehe ja tema naisega,  kes teevad siin Hämeenlinna lähedal tööd,nüüd ka tulid ühte  suvilasse katust remontima ja jätsid ema seniks minu juurde .. Maksin piletiraha mõlema otsa eest ja see oli  kokku 60 €, rohkem Külli  ei võtnud ,toppisin mis ma toppisin.

Oh,  mul oli nii hea meel , pole ju ka ema nii kaua näinud peaaegu 2  viimast aastat pole Eestisse saanud , me küll suhtleme arvutis iga päev, aga ikka see, et ta kohale tuli see oli nii tore.  Autoga toodi teda Võhmast ukse eest ukse ette, laeval tuli korraks autost välja, paar sammu liftini ja sai istuma ja tagasi ka sama,  polnud vaja kusagil palju kõndida.
Minu juures talle meeldis, mul ju suur rõdu ja palju ruumi . Mina muidugi hoolitsesin ette ja taha, tõin kõik kätte ja  tegemist ikka oli palju rohkem kui muidu, kui ma üksi toimetan … Siis hoolitseb minu eest ikka Eero, aga nüüd pidin enda ja veel emme eest hoolitsema ka. Olin ikka vahepeal nii täitsa läbi ja jalg valutas meeletult, aga noh oma ema eest  ju hoolitsesin ja paar nädalat läkski väga ruttu.  Ega enam  vist poleks jõudnud ka.  
Ema tervis on ikka päris vilets, ta saab nüüd 80 juba,  vaevu liigub, aga ikka ise, mitte nii nagu mina, keppidega .. Pea käis tal  ringi ja mitu korda oli ikka süda nii paha, et tahtis otsad anda ja ütles, et tahakski siis Soomes surragi… nuuskpiiritus aitas,  turgutasin teda  palju  sellega . Muidu oli  meil päris tore.
Saime lobiseda, õmblesin emale mitu asja valmis .
Oligi aeg jälle emmekene ära koju saata...
Ma olen väga tänulik Tõnule ja Küllile - nii vastutulelikud ja head inimesed , neid oli kohe ilus vaadata . Ei pidanud suureks vaevaks vanainimene kaasa võtta ja ka tee peal hoolitsesid tema eest nagu oma lapsed .. Ema oli nii õnnelik .
 

1 kommentaar:

  1. Imeline on see, kui Su kaasteeisteks on isetud ja vastutulelikud inimesed! See on ka ääretult tore, et Sul on veel võimalus oma ema kallistada! Ilusat suve kulgu teile!

    VastaKustuta