Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

9. mai 2013

Õelus ja kadedus -laske mind lahti

Täna arutati Ringvaate  saates Evelin I , riietust ja esinduskuludeks kuluvat raha.  Ikka on kombeks teise rahakotis sorida ja arvustada  teist inimest ...   Ma ei kujutaks ette seda olukorda mis paneks mind arvutama, kui palju presidendiproua kleit maksab, maksku mis maksab , tema on ju ikkagi meie Eesti riigi presidendi proua ja ei saa ju kodukitlis Kadriorus külalisi vastu võtta .   Mulle meeldib vaadata vabariigi aastapäeval kuidas presidendipaar inimesi vastu võtavad. Ma vaatan ka  seda, kuidas Soome riigis  presidendi vastuvõtt toimub.   No peab ju meie väikesel riigil olema president  ja normaalselt riides olevad president ise ja tema abikaasa. No läheb sinna kulusid - loomulikult . Aga kuhu siis veel ... Kõik ju tahavad olla kenad ja väärikad, igaüks teeb seda oma võimete kohaselt . Aga kes on kade ja tahaks üle oma võimete" hüpata "- see siis hakkabki õelutsema ja otsima süüdlast kellel kallal siis närida.

 Igal võimalusel püütakse  halvustada, ironiseerida, õelutseda jne. miks ? Aga selliseid inimesi on lihtsalt olemas, nemad oskaksid õelutseda igal teemal ja igas olukorras... Midagi ei leia ilusat ja vinguvad iga asja juures.Ma arvan et  selliseid inimesi väikeses Eestis ei ole palju , sest meie tuttavate hulgas leidub   saja positiivse tuttava hulgas  umbes 5  või vähem viriseja tüüpi inimest.. Või arvate et neid on rohkem? ..
Igaljuhul Ringvaate reporter tegi küsitluse tänaval ja seal õelaid inimesi ei leidunud, arvati küll ehk on liiga palju raha esinduskuludeks, aga päris õelaid märkusi polnud ..
 Evelin on tegelikult väga, väga tubli ja kena inimene..



3 kommentaari:

  1. Mina ei ole ka mitte kellegi peale kade, kellel hästi läheb, aga ma mõtlen, kui inimesel on suur sissetulek. Ta saab lisaks kõigele 1515 eurot iga kuu ainult esinduskuludeks ja sellest ei piisa.Makstakse neiel ju kodukulusid ka. Kuhu läheb siis kõik ülejäänud raha? See on üle 3 korra rohkem, kui mina saan oma maja, lapse ja majapidamiskuludeks iga päeb tööl käies.70000 on minu meelest ikka palju, mis palju ainuüksi riiete ja ehete peale. Muidugi saan aru, et ta peab kena ja esinduslik olema, aga kas just maksumaksja arvelt.

    VastaKustuta
  2. aitäh Sulle, et kirjutasid oma arvamuse, ka sinul on õigus, sest see kulu on tõesti kohutavalt suur palgaga võrreldes ... aga positiivselt mõeldes õnneks meil on ainult üks Evelin Ilves- keda riietada ja tema eest hoolt pidada ... . Muidugi neid teisi ju ka riigikogu ja muud tegelased ... ja mida köike veel - ma ei teagi täpselt . Olen vaesena sündinud ilma ja pole loodud rikkuse jaoks - vahepeal jah oli veidi kergem, kui sain Soomes tööl käia. Nüüd pole sedagi.

    VastaKustuta
  3. ma olen ikka seda meelt et esinduskulud ei ole meie arutada
    jah need asjad on kallid millega riigiesindajad meid esindavad ja me ei saa lasta Evelinil kehvasti välja näha
    ta ei osta neid asju välismaalt vaid tellib meie endi inimestelt, kelle nime ta maailmale tutvustab
    me ei saa ju lubada, et evelin ostaks kaltsukast tesite vanu riideid või pusiks ise kodus endale mingi asja selga jalga kaela
    ma ei saa aru, miks see Evelin ikka nii hammaste vahel on Hellest ja Ingridist me ei kuulnud midagi, mingi tobe aeg on tulnud, ei mingit austust kellegi vastu
    hea et veel kemmergusse ei minda ja teki alla filmima ja arutama

    VastaKustuta