Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

4. mai 2013

Kased on kikkis

Kased on kikkis ja kägugi kukub
sinilill väike miks sina veel tukud ,
tõuse mu sõbrake üles nüüd juba
käes on sul ammugi õitsemisluba ...

 Kaia on looduspiltide tegemise fänn ja tema tehtud pildid on imeilusad vaadake ise Facebookis Kaia Pihlak nime alt .. siin mõned näidised .
Mina väga fännan ...


4 kommentaari:

  1. lahedad pildid
    ometigi on kevad kohal, ülased metsa all valendamas ja mõni päev on päris suvine, et peab oma suvekostüüme uuendama :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. oi aitäh Marjuke et tulid mulle kevadel külla kui ülased õitsevad ja sinililled sinerdavad

      Kustuta
  2. Ilusat kevadet, palju päikest ja rõõmu. Tänan ilusate soovide eest. Nüüd juba õitseb veel rohkem lilli. Tulbid läksid lahti ja nartsissid on nüüd kõik õiteilus. Tomatid istutasin ka kasvuhoonesse ja need ka õitsevad.

    VastaKustuta