Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

21. mai 2013

käisime soolaleival

Täna pühapäeval käisime külas endisel naabril kes kolis vähe aega tagasi teise majja , Kutsus meid sooleleivale . Ta elab suuremas majas kui meie oma aga siin oli tal neljatoaline korter nüüd aga vahetasid kolmetoalise vastu .. Mulle väga meeldis ja tegin ka pilti . Pakuti torti ja kohvi ja  fantat . Pärast aitasin ta öpetajast mehel tõlkida eesti keelest soome keelde kontrolltööd usuõpetuse teemal .. Tal on üks õpilane eestlane kes ei oska soome keelt ja siis kirjutab töö eesti keeles ja siis ma olen aidanud tõlkida ...  siin on kaart mis ma sooleleivaks tegin ..




suur maja all korrusel on autoremonditöökoda


ümberringi ilusad suured puud



peremees ise tuli vastu

perenaine peitis ennast ära ...

sinised pudelid vastu valgust väga ilus
 

 
inglikesed
 


igasugused kaunistused

lauake oli kaetud

 
vaade rõdult


peremees ja perenaine

 
 
 alguses näidati uut kodu ja siis istusime kohvilauda oli mõnus külareis ...

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar