Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

6. veebr 2013

Viljandi mu Viljandi

Viljandisse kolisin 1978 aasta suvel. Enne seda olin lõpetanud Tallinna Ped. Kooli 1975 aastal ja olnud tööl Tallinna 12 LPK . Sütiste teel kolm aastat  suunamisega TPK-st.  Peale kooli lõppu tutvusin oma esimese mehega kellest sai ka minu laste isa, abiellusime 1978 aasta 29 juulil.  Tema elas ja töötas sel ajal juba Viljandis. Kolisin mehe juurde ühetoalisse poissmehekorterisse ja hakkasin otsima töökohta. Käisin Haridudosakonnas ja lasteaedades uurimas . Kord kui olin tulnud just ühest lasteaiast vestluselt, jäin ootama bussi . Minu kõrval peatus auto ja naabrimees kutsus auto peale ja lubas mu koju viia . Tee peal küsis et mis teed siin ? ma siis seletasin et otsin lasteaeda töökohta ... Noh ja tema siis vastu et Miks nii kaugelt kui kodu lähedal on lasteaed kus vajatakse just kasvatajaid ja et tema abikaasa töötab selles lasteaias  med. õena ja on kodus rääkinud tööliste puudusest . Nojah nii ta viis mu sinna ja andis oma abikaasale üle. Gundel oli tore tädi ütles et juhatajat praegu pole ja siis kui tuleb siis ta räägib temaga ja lubas õhtul minu poolt läbi tulla ..Nii ma sain endale töökoha .. Mis sellest teisest lasteaiast sai? Seal kus ma käisin kohta vaatamas ? Sinna helistas minu uus juhataja ja ütles, et olen juba tööle vastu võetud . Sellest sain veel aastaid hiljem kuulda, kuidas mind seal seljataga arutati , et tuli vaatama ja lubas tulla tööle aga võta näpust läks hoopis mujale ...
 Nojah , õhtul tuli siis tädi Gundel ja ütles et tule  homme vaatama töökohta ..  Seal pidi olema kaks vaba kohta -  üks oli asenduskoht kasvataja oli dekreedist tulemas paari kuu pärast ja siis veel üks vaba kasvataja koht . Mina siis mainisin tädi Gundelile , et minule sobiks see asenduskoht küll kuna ise lähen paari kuu pärast dekreeti .Mille peale tädi Gundel ütles mulle et ära sa seda küll seal hakka rääkima sest siis sind ei võetagi võibolla tööle ... Nii tegingi, et kohe esimese asjana ei hakanud oma rasedust mainima .ja sain täööle kodu lähedal olevasse lasteaeda kus siis 22 aastat olin tööl ... 1978-2000a dets.
J Ä T K U B -


see oli minu esimene rühm kuhu ma tulin peale dekreeti tööle
Maret - metoodik
Kaja - juhataja
Loore .rühmatädi
Eve kasvataja
mina - kasvataja
ja meie armsad hoolealused lapsed kes
lopetasid siis 4 lennu all reas ..
 
 

Lasteaed aastal 1978 







viljandi vapp


 

Krõlli rühma nukunurk  mis koostöös lapsevanematega sai tehtud .






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar