Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

26. veebr 2013

Poeskäik

 Täna käisin Lidlis ostmas emale midagi head. Pühapäeval  tuli Tõnu Võhmast  jälle siia soome tööle ja lubas mulle helistada millal tal on vöimalik tulla Hämeenlinna. tellisin emalt söögisoodat, nuuskpiiritust No- Shpa tablette ja sinepipulbrit .  ja nüüd saadan Tönuga emale midagi head ... ostsin emmele teed, , kaaviaripastat tuubis , kuivatatud puuvilju, jöhvikaid, rosinaid ploome ... ilusates pakendites, kala konservi , seenesuppi  neegripusuja , maasikamoosi ämbris ..  Nivea kreemi , Dove seepi .. kyyslauku .
Emal sis hea meel kui saab paki kätte , vennale saadan jalanõusid ..
 Helistasin takso koju ja oligi hea üllatus , Helgi oli taksojuht.   Sõitsime linna Anneli ootas mind juba bussijaamas. Anneli oli käinud juba juuksuris ja ostis mulle ka ripsmed, kuna ma kaotasin need ära mis ta mulle jõulude aeg kinkis.
Söitsime Lidli ja  leppisime kokku, et Helgi viib meid ka pärast koju .  Kui ostud tehtud ootasime Helgit  Siis söitsime koju , Väljas oli õnneks Miikka ja aitas mul kotid koju viia ...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar