Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

3. nov 2011

TAKSO MAGNETKAART


Kolmapäev oli mul hea päev , nimelt tuli mulle eelnevalt taotletud  invatakso teenuse magnetkaart

 Magnetkaarti sab taotleda liikumispuudega inimene, kes ei saa oma puude tõttu kasutada ühiskondlikku transporti ilma kõrvalabita ja kasutab liikumisel abivahendeid ...

Taksoteenuse eesmärk on parandada puuetega inimeste elukvaliteeti ja avardada nende võimalusi ühiskonnas toimetulekuks.

Minu taksokaart annab mulle võimaluse   18 korraks kasutada taksot oma  äranägemise järgi liikumiseks ,  ehk siis 9 reisi saan taha kuus ...   ise maksan kohale saabudes  juurde vaid samapalju kui maksaksin   liinibussi pileti raha ...  sõltub km. arvust , aga hinnad on väga soodsad...

 Helistan kodust takso välja siis, kui hakkan välja minema ei pea ootama, ega  ette tellima kaua aega ...takso tuyleb väga ruttu

Kohale tuleb takso mis on ligemal ,   isegi   mikrobuss tuli ükskord kohale, kuna oli ligidal , sellest maks ei tõuse.  

Nii , mul võib tasuta kaasas olla abiline, kes mind siis abistab ,näiteks turul käia või kotti kanda. Kui peale abistaja  veel üks inimene tuleb meiega kaasa, siis tema maksab ka vaid selle  linnaliinibussi pileti raha ... see on 3. 10   ja sõita saab kuni 7 km, siis tõuseb hind 3.40 ja veel kaugemale 3,70

EESTIS on teisiti ,lugesin, et seal Taksoteenuse kuulimiit on 32 eurot , millest kliendi omaosalus on ¼ arvest.  

Veel on mul õigus sõidu ajal teha väike 10 min  peatus ... nii ma ka tegin kui läksin Annelile külla , et palusin lillepoe ette ja ostsin lilled ja  siis viis mu edasi Anneli poole , kui ma kasutan need 18  teenust kuu jooksul ära, siis tuleb kokku  mul 3,10 x 18 = 55,80

Näide : eile käisin kaks reisi ehk siis 4 korda edasi tagasi kodust ja maksin kokku 12 ,40

See on sama summa , kui olen maksnud  enne taksoga linnast kojusõidu eest .
taksojuhid on väga viisakad .... tulevad autost välja avavad sulle ukse aitavad igatpidi  ka taksost väljumisel , avavad välisukse , kannavad koti esimesele korrusele kui mul abilist kaasas pole ... huhhh


Igakord ei saa ju meest paluda, et viiks ja tooks ja  paluda saan ka ainult siis, kui ta on kodus ja mitte hommikul ja päeval  kui ta  on tööl

Nüüd saan vabalt minna ja tulla ...kuna hing igatseb ...

Nii ja eile oli siis esimene reis mul kohe tööbüroosse, kuna pidin sinna viima pabereid  ja käima oma asju ajamas

Samas käisin ära ka pangas ja kutsusin takso siis panga ette vastu ... Sain asjad aetud veel enne, kui mees töölt koju tuli

Õhtul käisin Annelil külas kasutasin taas taksoteenust,
Anneli oli käinud tütrega  Eestis puhkamas , olid paar ööd hotellis ja  käisid linnas kauplustes ja 5D kinos Solarises ,
5D Kino eripäraks on kuues suunas liikuvad istmed ning eriefektid, (tuul ,vihm , hääl jne ).  mis pakuvad kordumatu kinoelamuse. Sellele lisanduvad lugematud eriefektid, et luua mulje, justkui asuksid sa filmis sees, nö sündmuste toimumise kohal. 5D KINO ei paku lihtsalt filme, vaid adrenaliini ja elamusi. 
Teised paar päeva oli lapselapsel külas  Kohilas, Anneli  rääkis kui huvitav oli  kinos ja siis vaatasime veel pilte ka , Anneli pakkus  Eestist toodud suitsuvorsti võileibu ja sain ka maitsta Eestist toodud mereriisi jooki , oli tunne  nagu oleks purju jäänud  sellest joogist ...  sain ka endale koju kaasa kaks lusikalist seda riisi ,mis siis kasvab ise iga päev juurde ...

   ... See kuu on mul veel 14 reisi alles s.t  7 korda saan veel käia sellises kohas, mis mind huvitab.  Taksoteenust ei saa kasutada arsti juures käimiseks , sest arsti viisidid maksab teine asutus , see taksokaart on ainult  liikumispuudega inimesele  oma asjade  ja elu korraldamiseks ...
Vot, ma olen kohe väga õnnelik, et mulle  selline kaart siiski võimaldati .... vot see kollane on kaarditasku ...






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar