Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

26. nov 2011

Lõõgastushetk HAMKIS

Mul meeldib väga teha igasugust käsitööd, see ei tähenda seda, et ma oskan kududa heegeldada ja traati punuda . Mulle lihtsalt meeldib  teha igasugu erinevaid asju ...
Siin kodu lähedal on mul võimalus käia tegemas käsitööd käsitöökojas,  kus siis igasuguseid asju tehakse jääkmaterjalist , see on huvitav ja saan abistada vabatahtlikkuse alusel ja ise millegi uue ja huvitavaga tegelda ...
No nii ... nüüd siis sain palka ka oma töö eest - ehk siis sain kutse, et kuna olen käinud neil abiks siis nemad tahavad mind premeerida . Nimelt meid kutsuti Hämeenlinna Ametikõrgkooli kus siis meile tegevusterapeudiks õppivad noored tegid  aistinguteraapiat ja pea ja kätemassaazhi
  Meid oli 10 inimese grupp ja kõigepealt võeti meid vastu seal ühes aistinguteraapia klassis, kus oli suur ekraan ja mängis imeilus muusika , tuba oli peaaegu pime . Alguses me natuke tutvusime ja vestlesime ja siis pandi meid pikali -õieti me ise läksime pikali põrandale laotatud pehmete madratsite ja patjade peale ekraanil vahetusid imeilusad looduspildid ja kolm paari tüdrukuid kellel olid käed suured siidised linad lehvitasid neid õrnalt ja aeglaselt meie kohal nagu kerge tuuleõhk käis üle meie- maaslamajate .... Linad hõljusid üles alla ja linade peale projekteerusid need loodusepildid ... vahepeal puudutas mõni hõljuv lina ka mie jalgu ja kehasid ...Oli väga mõnus ja lõõgastav ...
 Järgmine seanss oli kivimassaazh - massaaž, mida teostatakse kuumade ja külmade kividega ning mille abil on võimalik muuta harmoonilisemaks närvisüsteemi ja tunnetada puudutusi, kasutades survet ja termilist stimulatsiooni.
See oli ka huvitav kogemus, kui kahe kivikesega pead silitati ja kaela ja õlgu ja käevarsi .
Sain istuda mõnusalt tugitoolis ja silmad kinni nautida .
Järgmiseks  saadeti meid teise ruumi, kus meile siis tehti kätemassaazhi , kumbki käsi sai 10 minutit hõõrumist .Samuti  tuli hea tunne, kui teine sinu käsi mudib.
Seejärel kogunesime taas sinna lõõgastustuppa ja toimus väike vestlus ja tagasiside selle kohta kuidas meile meeldis ja mis meeldis , paluti ka jutustada esimesest kogemusest  meelte alal
 inimese 5 meelt:
nägemis-,
kuulmis-,
haistmis-,
maitsmis-
ning tasakaalu- ja kompimismeel.
paluti tuletada meelde esimene  mälestus mis on meelde jäänud seoses meeltega . Kas mõni lõhn või hääl või mis lapsepõlvest meelde tuleb .
Seejärel  pakuti meile veel pidulik lõunasöök ja mina sain kokku oma sõbrannaga kellega me siis seal siis tükk aega veel istusime ja laterdasime, kui koju sain olin surmani väsinud- ei tea kas minu  lõõgastamisest või lobisemisest sõbrannaga ... vahva oli


VIRMALISED





1 kommentaar:

  1. Minule meeldib ka käsitööd teha. Ma ei kujutagi ette, et ma pimedatel sügisõhtutel istuksin niisama teleka ees. Ikka tahan samal ajal midagi teha.
    Massaažid kindlasti mõnusad ja lõõgastavad.

    VastaKustuta