Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

3. nov 2011

Tegemistest

Teisipäeval käisin  hommikupoolikul taas Sinivillas tegemas jõululillede seadet  korvidesse olen juba teinud üle kümne korvitäie lilli . Peale tööd viis mees mind pensioniametisse sest eile oli kuu viimane päev ja minule polnud veel tulnud mingit   haiguslehe raha selle kuu jooksul. 3. nov käisin arstil ja saatsin haiguslehe Kelasse ....  juba kuu aega möödas ja ma ei teadnud midagi . Arvasin isegi, et äkki kaduma läinud minu haigusleht postis ....   Järjekord on seal alati pikk , nüüdki oli 8 inimest minu ees , mees jättis mu sinna ootama ja  leppisime kokku, et helistan talle, kui saab valmis ...
Tuligi minu järjekord , ametnik oli viisakas tore naisterahvas ja rääkisin talle oma mure ära ja tema kohe arvutist vaatas järgi, et jah täna juba mul ongi raha arve peal. Noh  see asi siis korras ...  Küsisin ka hambaarsti arve kohta ja ütles, et hambaarsti juures käimist nemad ei maksa, kui on tavalises tervisekeskuses arsti  teeneid kasutatud,ainult maksavad mingi osa, kui käid erahambaarsti juures ja sedagi väikese osa ... ,  hambatehniku tööd ja uusi hambaid nad ei maksa ..

Helistasin mehele ja tuli mulle järgi

Õhtul käisin veel kursustel  phsh -s õppimas ..

Tagasi tulles vaatasin, et mees oli õige lähedale tulnud autoga mulle vastu ,päris uksele lähedale , pärast aga selgus, et me ei saa enam väravast välja , sest väravad olid lukus , õnneks oli seal üks tööötegija, kes avas meile värava.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar