Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

7. okt 2011

Veresuhkru test

Täna ärkasin juba enne kella tirisemist , nii oleks veel tahtnud magada, eile  õhtul sõin viimane kord  enne seitset, õieti jõin suure klaasitäie vett, koos rohtudega , kella 23  aeg veel vaatasin telekat ja oli juba selline tunne, et tahaks midagi suhu pista, aga ei tohtinud süüa ega juua 12 tundi enne vereproovi andmist .. 
Eero viis mind  hommikul peale seitset juba  tervisekeskuse laboratooriumi  mul oli aeg 7.40,  aga rahvast oli juba üle kolmekümne inimese vähemalt järjekorras ... nendel oli järjekorranumbrid ja neid höigati elavas järjekorras sisse . Mina sain ka korraks tagumiku toolile kui juba kutsuti mind  kõige tagumisse kabinetti .  õde oli väga viisakas ,vabandas et kabinet oli kaugemal ja mul tuli pikk koridor läbida . küsis mu andmed ja käskis istuda tooli . Minu veresooned on ikka väga väga viletsad . Alati on probleeme vere kättesaamisega ... Õde seletas et kõigepealt ta võtab ühe vereproovi  siis annab mulle kaks klaasitäit magusat suhkrulahust ja siis pean tund aega istuma ja ootama . Kuhugile minna ei saa, äärmisel juhul ainult vetsu ... Olla enam vähem rahulikult paigal  see tund aega siis kutsub mind tagasi ja võtab uue vereproovi , ja seejärel pean veel tund aega ootama ja siis võetakse kolmas proov ...  
 Esimene proov võetud, jõin ära selle kaks klaasi  magusat, mis oli tõesti  äärmiselt magus ... ja läksin koridori.  Kodus mõtlesin juba eelnevalt valmis et mida ma seal need kaks tundi vöiksin teha ja arvasin et kudumine oleks hea aja viitmine .. nii ma seal hakkasingi kuduma oma sokki. Eile Eve Skype kaudu öpetas mulle kuidas kanda teha ja nüüd oli mul kand valmis ja suka kudumine oli hea töesti sest tund möödus ruttu ,juba kuulsin  kuidas  õe toas juba äratuskell tirises ja õde kutsus mind sisse .... võttis teise proovi ja läksin uuesti kuduma ...  Koridoris on ka huvitav sest seal istub ju teisigi saatusekaaslasi kes ka köik on tulnud vereproovi andma ... Mõnedega on väga lihtne alustada vestlust teisega kohe ei lähe kuidagi , kohe ei taha suudki lahti teha ....
 Üks vanem naine istus kõrvale ja ütles, et igal pool neid töökaid inimesi eest leiab ... hehehe naersime , ütlesin talle, et pean mitu tundi siin istuma- sellepärast võtsin tööd kaasa , vaatas ja kiitis minu lõnga ja sukka . Pärast vestlesin ka ühe noorema naisega kes rääkis et ka tema tahaks osata käsitööd teha aga et nende peres on nii tubli vanaema kes koob kõik mütsid kindad sallid ja kampsunid nii et tal nagu polnud vaja õppida , et nüüd küll tahaks õppida ise ka tegema ....
 Nii möödus teinegi tund ... Minult võeti veel üks vereproov  ja nüüd oli mul veresoones  kolm auku kõrvuti . Õnneks ei jäänud suurt sinikat nagu eelmine kord ... aga natuke ikka sinerdab ...










Peale  veresuhkrutesti tegemist astusin läbi abivahendite laenutusest, sest mul oli ühe küünarsaua otsa kummist osa kulunud ja käisin seal ja vahetati mõlemad otsad uuteks ... muidu  libises põranda peal juba kepp alt ära .. nüüd sain ka selle asja korda


  Sõitsin liftiga väljapääsu korrusele  ja kutsusin sealt omale takso järgi
 Taksosõit läks maksma 11.10€ . Aga olin ruttu kodus , taksojuht oli viisakas ja avas ja sulges uksi ... tõi koju ukse ette .  Ilm oli väga ilus päikesepaisteline ...
Selline oli minu reis tervisekeskusesse veresuhkru testile
Täna olen kuidagi väga väga väsinud , vasak puus valutab nii hirmsasti, et ei saanud minna ujuma , kirjutasin Kaiale, et täna ei lähe ...
Järgm nädal lähen röntgenisse ...

1 kommentaar:

  1. Hea tervis on kingitus, kuid selle hoidmine heana sõltub meist endist, meie eluviisist ja teadmistest

    VastaKustuta