Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

17. okt 2011

Hammaste lihvimine

Tahtsin juba ammu lasta paigata kaks auku minu ülemises hambarivis külgede peal,  nüüd siis võtsin kätte ja hakkasin asja uurima , sattusin juhuslikult ka Eestist pärit hambaarsti  juurde, tema soovitas mul teha hambakroonid
 See käib nii, et vähendatud hambakroonile liimitakse peale keraamiline spetsiaalselt  valmistatud krooniosa (hamba kujuga tehishammas). Selleks lihvitakse  hammast 1,5-2 mm väiksemaks. Hambakroon liimitakse hambale spetsiaalse liimiga.


Kroone soovitas  ta  panna  sellepärast, et mul olid oma hambad kulunud ja oli vaja tõsta   hambumuskõrgust

Täiskeraamilised hambakroonid
Kõige esteetilisemad kroonid  valmistatakse  täiskeraamikast, mille puhul ei kasutata kroonides metalli. Täiskeraamilised kroonid imiteerivad tõeliselt looduslikke hambaid – on eristamatud.

Kroonid maksavad Soomes peaaegu  100%  rohkem kui Eestis ja  kuna hambaarsti kabinet on sellel arstil ka Eestis, siis lubas ta mulle hambakroonid teha valmis Eestis, kõigepealt aga ta lihvis siin Soomes mu hambad ja tegi jäljendid , siis sõitis Eestisse ja teeb seal need kroonid valmis ja toob siia tagasi ja nädala pärast siis asetab mulle siin suhu. Ma nii loodan, et need kroonid mulle meeldivad ja ei ole sellised suured hobusehambad- nagu olen näinud hirmu ja õuduse unenägudes. Kui köik läheb hästi siis korjan veel raha ja lasen ka alumised hambad ära parandada kuna ka need on väga kulunud  kahjuks .... Ma ei hakka oma lihvitud hammastest siis siin pilti välja panema aga nii naljakad väikesed köndid on praegu suus ja on väga väga tundlikud, midagi  kuuma ega külma juua ei saa , süüa saan ainult püreestatud toitu , õnneks on selleks otstarbeks  nuimikser , millega teen kartuliputru ja ka makaronivormi sain pudruks segatud , täna  purustasin sellega salatit , rohelist salatit ,  riivitud porgandit redist  , kokku tuli roheline imelikku värvi mögin aga  oli söödav , samuti saumikseriga purustatud kanajuurviljasupp  väga hea püree .... noh nädalakese pean vaeva nägema, kui midagi suhu pista tahan ... aga sealjuures see on hea dieedi pidamise vorm ...



1 kommentaar:

  1. Tere, kas saaks infot selle eesti arsti kohta, mul oleks ka soov paigaldada hambakroonid?

    VastaKustuta