Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

4. okt 2011

Unetu .....

Tänane öö taas uneta,  eile võtsin õhtul pool tabletti Tramali , ärkasin kell kolm ja enam magama ei jäänud . Vähkresin nii ja naapidi , kuulasin kuidas mees rahulikult norskab ja vaevlesin . Kui on uni läinud, siis enam teda kuidagi tagasi ei saa ,  nii ma seal siis paar tundi mõtislkesin ilmaelu üle,  kuulsin kuidas kella nelja paiku sõitis maja ette postiauto, kuidas postiljon maja välisuksest sisse tuli ja kuidas lükkas ajalehe meie postkastist sisse , oli tahtmine minna lehte lugema aga hoidsin ennast tagasi, ei tahtnud meest äratada,  siis õnneks kusagil viie paiku ärkas ka mees ja sai vähemalt temale kurta oma kurba uneta ööd.

 Tõusin üles ja läksin kohvi keetma, eilsed õhtused nöud vedelesid kraanikausis, kui ei jõudnud neid eile õhtul kuidagi pesema hakata, pesin need ja panin eile ostetud punapeedid keema, nendega lähebki pool päeva aega enne kui nad pehmeks  keevad ... vanasti torkasin peedi sisse suure naela siis keesid hästi ruttu ... ei tea kust lugesin seda vanarahva tarkust aga see oli  hea soovitus küll .

Eile käisin siis arstil ja  arst pikendas mu  haiguslehte kuni 8 jaanuarini ,  vaatas mind läbi , mõõtis vererõhku ,pani pikali pingi peale ja tõstis mu jalgu üles ja alla ja kõverdas põlvest ja käänas  ja väänas neid igas suunas , vaatas kui palju annab veel käänduda ....  pärast kaalus ja mõõtis veel pikkust .Kui kodus viimati kaalusin olin nii rõõmus sest kaal näitas kaks kilo vähem kui muidu. Nüüd arsti kaal  näitas aga taas et kaal on tõusnud veel rohkem kui osasin karta ... sain tõelise shoki osaliseks ja purskasin nutma, sest sellist asja ei osanud oodata ... et nii palju on tõusnud ... appikene küll.   

Siis arutasime seda mao vähendus lõikuse asja , ma olin ka juba päris nõus selle lõikusega ja olen seda mõtet juba endas kandnud tükk aega , sest näen ja tunnen, et midagi muud minu koha pealt ei aita . Ja kui olen vaadanud  kuidas Marel on peale oppi hästi läinud ja juba 40 kilo alla saanud, siis olen lõpetanud kartmise selles osas , saagu mis saab, hullemaks enam minna lasta ei saa ...

Kuna minu liikumine on niivõrd piiratud ja olen sõltuv selles osas mehest ,tema tööaegadest , siis arst pakkus välja mulle ka võimaluse saada  liikuma invatakso näol , andis mulle täita portsu pabereid  ja käskis need  ära saata  linnavalitsusse ... seal on siis antud liikumispuudega inimesele võimalus kuus 8 korda liikuda üks ots   oma harrastuse- või mida iganes tarbeks . 80 km ulatuses , kui vaja võib kaasas olla ka abiline ... eks näis, täitsin need paberid ka .

 siis kontrollisime minu vereänalüüsid üle  andsin need 15 . sept .. , veresuhkur oli 6,1 ,natukene kõrgem kui vaja , tegi mulle saatekirja  veresuhkru  proovile ...

maksa proov oli ka halvem kui vaja eks sellepärast et maks on rasvunud ... ja kolesterol oli HDL -1,7  ja LDL 2,8   see HDL peaks olema nats kõrgem , ehk siis häid rasvu peaks olema nats  rohkem ... , muud asjad olid korras , hemoglobiin 139

ja uraadinäit oli ka hea 348 , ehk siis teisisõnu ei ole  podagrat momendil ...

Kuna puusas on olnud viimase poole aasta jooksul pidevalt valusid siis saatis ka puusa röntgenisse ,  kirjutas saatekirja ka sinna ja pean aja kinni panema samuti kilpnäärme proovile kuhu peab minema hommikuti enne kella 10 .

 Pärast neid käike pean paneam aja kinni et arst minule tagasi helistaks ja saaksin need  vastused kõik teada ...

 Peale selle lubas kirjutada ka B tõendi mida nõutakse  pensioni ametis et hakkan taotlema  töövõimetuspensionit ..

 Sellised  olid minu arsti juures käimise tulemused. Helistasin mehele ja kutsusin ta minule järele ... Ta oli ise ka silmaarsti juures ja lubas kohe helistada, kui vabaneb ...

 Selle aja sees sain ka telefonisõnumiga  pakiteate Cellbesilt , kust olin tellinud omale uue pluusi ja muud .. Käisime ka selle järel ja siis koju .

Olin kohe väsinud . Mees käis korjas veel aiast viimaseid mahakukkunud õunu ja saan teha veel nats õunamahla, enne kui pressi  taas ära panen ...

2 kommentaari:

  1. Kurb lugeda, et nii palju valu pead kannatama.Hea, et mees on kõrval, kes aitab, kui abi vaja. Loodan südamest, et tervis läheb ikka paremaks.

    VastaKustuta