Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

28. sept 2011

Septembrikuu lõpp

Ma kohe ei tea kuhu see aeg kaob, olen mitu korda tahtnud jätkata oma blogi kirjutamist, aga näed sünnipäeva muljed olid viimased mida olen kirja pannud.
Septembrikuus alustasin Photoshopi pilditöötlemise kursustel,  olen juba kolm korda seal käinud ja õppinud uusi asju , igaljuhul saab  piltidega mängida . Õpetaja on tore. Mulle meeldib uusi asju õppida ,kuigi vahest ei saa millestki aru aga kui süvened, siis pikapeale saab selgeks ka.
Kaiaga oleme alustanud taas ujumise , see on ka nii  imelik et kodus kohe nii ei taha minna , vahest kohe peab tükk aega ennast korrale kutsuma  et saada kuidagimoodi jalad alla ja minna , eks see on ka hea, et teine motiveerib teist .... siis kui juba ujulas oled, siis on kõik hästi ....   kaks tundi möödub lennates -hehehe õieti võimeldes vees ... teeme kogu aeg harjutusi, alguses esimeste kordade järel olid lihased kohe valusad , nüüd juba on parem ...
Aias on palju mahakukkunud õunu ja mees on toonud mitu korda  kilekotitäie koju,  siis teen sellest toormahla kohe joomiseks , koorin ära ja ajan läbi mahlapressi ,


 seal jääb järgi ka sellist õunapüreed mis kõlbab ka süüa, kuna on kooritud~ja puhastatud õunad ju ... ja tegin ühe korra sellest möginast koos pohladega  moosi ... pannkoogiga hea ju ...  veel ühe korra tegin punaste sõstardega koos ja tuli ka hea hapukas  moos ...
kodus koristada enam ei jõua , esmaspäeval töstis mees minu palve peale kamorkast tolmuimeja elutuppa et tahtsin vaiba pealt tolmud vötta ja nüüd on kolmapäev ja mina pole siiani seda teinud , vat ei jõua ja kõik .
täna käisin ka KELAS -(pensioniametis ) . Andsin oma  eesti tööraamatu , tegi koopiad , andsin avalduse töövõimetuspensioni saamiseks ja  U liide ( välismaal töötatud aastad ) , Nüüd lähen 3 okt arstile ja arst kirjutab B  arstitõendi, kus siis on minu töövõimetus kirjas ja saadab selle siis sinna pensioniametisse ja kui see saadetud, siis hakatakse minu asja seal arutama ja ehk siis pääsen "pinsile ... "....
 Eile saatsin ära paki Rootsi , sinna panin siis Venemaalt saadetud kingitused Oskarile sünnipäevaks ja siis minu tellitud plakat Ossu piltidega ja nipet näpet . Paki saatmine lennupostiga on kallis ...
siin on siis photoshopiga tehtud pilte





no vot siin ma olen  veel tiigritaltsutaja
 


siin on veel kingid Oskarile  Orenburgi sugulastelt

majakene
 margikogu Ossule
siin on perekonna portree pildiraami sees
Karupoeg Oskarile
Sugulased on käsitöö inimesed ja oskavad nii palju ilusaid asju korda saata ...


Nii ilus roheline veel ...

 

1 kommentaar:

  1. Tublikene oled Nataly, vahvad toimetused Sul alati käsil.
    Loodan, et pääsed ikke pensile, kui ka Sulle ära öeldakse, siis kirjuta lisa põhjuseid ja saada uuesti teele.
    Kuid ujumist ära pooleli jäta, see on parim, mida inimese keha võib saada.
    Veevastuse mõju on üle kogu keha ja mis kõige magusam, inimesed, kes ujuvad paar - kolm korda nädalas, nende eluiga on pikem.
    Nii, sulista ja sulista ja siis veelkord sulista.
    Küllap on teil seal ka porealtaat, seal ju võrratu massaaz :)

    Imeilusat värvideküllast sügist rõõmsate seiklustega.

    VastaKustuta