Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

29. okt 2016

Tulilatva


Meie Saksa poes oli nii tore pott koos lillega, et kohe pidin ostma,  nii ilus halloweeni värv ka teisel.
Meil oli ka nii vihmane ilma aga poodi oi vaja minna ja varuda nädalavahetuseks midagi söögipoolist .   See poeskäimine on väga valulik ja ka seekord jätsin mehe kassasse  toimetama ja läksin istusin  ootama . Niikaua kuni ta  kraami  ära maksab .
Seekord läks raha 59 € aga  kaks kotitäit  ja veel WC paberi pakend mis kotti ei mahtunud ja lill mis käes oli . Selle kraamiga elab tükk aega ära ... Oli selliseid asju, mida saab kaua aega kasutada mitte nii et täna poest toon ja kohe söön ära .   Nagu õli ja  sool , munad , või , tomatid , kurgid , jm  Lilleilu saab nautida seni kuni ära kuivab ...



Küll on mõnus vaadata neid mehi kes ikka veel täies elujõus ja hiilguses   laulavad  ja on täiesti adekvaatsed. Laulavad täitsa ilusasti .  Ja neid on hea vaadata .
Ivo Linnagi on nii palju kaalust alla võtnud , nii tubli  ja Tõnis Mägi on mida vanemaks saab seda kenamaks läheb ja meeldivamaks, noorena ta  ei olnud minu lemmik aga nüüd ta meeldib mulle . Minu üks sõbrannadest aga oli temast vaimustuses juba noorena ( lapsed olime siis veel )  jas ütles et ta tahaks mehele minna ainult Tõnis Mäega või siis vähemalt tema moodi mehega - ei tea äkki on
veelgi vanatüdruk? Heh . See oli sarkasm ...  Maret -kui sa mind loed, siis tea et see käib sinu kohta .


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar