Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

29. sept 2016

Stig Rästa raamat "Minu Kennedy " loetud



Muusik Stig Rästa ja  Karina Vesman said, laupäeval, 8 oktoobril  vanemateks.. Paarile sündis tütar, kes sai endale  nimeks — Lumi Rästa.  Soomes on  see nimi päris tavapärane .  Eestis aga kindlasti  eriline  . Palju  õnne vanematele
foto SIIT


Eile sani paki Eestist  facebooki sõbrannalt Heldilt .
Heldi saatis mulle palju omakootud sokke ja Stigi raamatu "Minu Kennedy "
Lugesin kuni poole kaheni öösel, ei saanud käest ära pannagi - ei saanud lõpuni -  ikka jäi veel tänasekski lugeda.
 Väga huvitavalt kirjutatud raamat, Stig on minu lastega umbes samavanune  ja kõik tema kirjeldatud lapsepõlvemälestused tulid mulle tuttavad ette.
                Nagu mu oma laps oleks neid kirjeldanud ... Kõik see- kuidas ka mina oma  lapsi  salvokaga hommikul läbi tuisu  lasteaeda vedasin  ja muud . -
         Ainult, et minul on need meeles minu vaatevinklist, tema kirjeldab aga seda  nii nagu mu lapsed ehk võisid näha ja  tunda.  
               Ka lasteaiaelu  kirjeldamine oli nii tõene ja usutav ja nii tuttav .  Nii ta just oligi- pekitükke peideti lauasahtlitesse .. vahel ka putru .. mis sealt kõike ei leidnud,  kui koristamine käsil ..
 Nii  avameelselt kirjeldatud stseenid haigusest,  joomisest ja uimastite tarvitamisest   lausa tõid pisara silma. Aga usun, et kui nii avalikult seda välja kirjutada / "karjuda" -  ehk viib selleni, et  need pahad asjad kaovad igaveseks tema elust . Ma nii  loodan.
            Ma nii tahaks ka teda oma sülle võtta, nagu ema ja kallistada ja paitada pead ja öelda, et kõik läheb sul hästi - sa oled nii  tubli ja andekas. 
Ei mitte haletseda,  haletseda ma ei taha ja ei hakkaks, sest tal pole haletsust vaja . Kift kutt on ta nagunii .
 Ja kuidas ma hoidsin esimesest päevast, kui Eurovisiooni  laulu kuulsin, talle pöialt - esimesest  noodist , esimesest viisijupist ma teadsin seda, et  on hea laul , kahe päevaga õppisin sõnad pähe ja laulsin seda nii  tussi all - (raamatus oli see sõna nii kirjutatud ( hehehe) kui ka niisama arvuti ees istudes ja mitmeid mitmeid kordi vaadates you tube esitust .. 

Ega ma kindel polnud kas võidab, aga pöialt hoidsin ikka tõesti kohe nii, et valus .. Eriti kui eesti laulu finaal oli .
Ja muidugi Eurovisiooni vaatasin ja hoidsin pöialt -  laul erines kõigist teistest ja tundus et kõik teised esinejad ka teadsid laulu peast .... ja ei olnud üldse kahju, et ei võitnud esikohta - laule on ju palju ja   inimesi kes valivad   samuti - seekord lihtsalt läks väga hästi . Nii tublid mõlemad Elinaga, keda ma ka väga armastan . Tore lapsuke , tahaks endale ka sellist tütart .

 Stig aina arvab ise et on lapse näoga  aga tegelikult  on ta väga seksika näoga väga mehelikud näojooned ja väga hinge pugevad silmad , aga  mulle jäi ta esimest korrast kui ta telekas  esines  meelde just oma soengu ja hästi seksika näoga .. Need juuksed on trump tagataskus ja see  muidugi ka lapsepõlvest kaasa tulnud see juuksurisalongis käimisest see algas ... Oskab oma soengut väga hästi välja kanda ja demonstreerida .. Igavene äge poiss ...
Koos raamatuga tuli ka kastitäis sokke
 Nii ilusaid sokke mina kududa ei oska ja
armas sõbranna Heldi  peab seda mulle õpetama .


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar