Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

3. aug 2016

Tegemisi

Eile oli minu armsal minijal sünnipäev  ja ei tulnudki meelde kui vanaks ta sai ? Noorekene on ta küll alles  kahekümnendates .. Aga väga tubli .


 Eile pidasime jälle mokalaata oma armsate sõbrannadega , Helgi tuli mulle järgi ja viis Prismasse sööma ja lobisema .  Oli nii palju vaja arutada ja uudiseid  edasi anda. Kuidas siis muidu .
 Oi, oligi nälg juba, sest käisin hommikupoolikul laboratooriumis südamefilmi tegemas ja ja  vereproove andmas ..  enne seda 12 tundi söömata ja joomata . Ja ega peale sellist paastumist polnudki tahtmist endal kõhtu täis süüa, et siis  pidi veel ootama kuni õhtu 17-ni
  Oi salat maitses taevaliselt . ja kanatiivad grillitud ja hästi tshillised ...
 Istusime päris pikalt ja siis tuli Made veel minu juurde ja näitas mulle sokinippe.. 
tema on nii spets kuduja  ja temalt õppida midagi on päris tore.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar