Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

12. aug 2016

Kui tuli valgus

Ja valgus saabus meie õuele .
Tegelikult ega palju valgust juurde ei saanud. Sadasid aastaid kasvanud puu võeti maha sellepärast , et tekitab palju prahti katusele ja veerennidesse ja siis kogunedes mädaneb ja puhastada katust on ju väga raske. Siis leitigi et milleks saed on leiutatud ja puu maha , nüüd on palju materjali maas , saaks palju ilusaid kõveraid oksakesi ja kändusid ... tahtsingi, et Eero tooks mulle paar tükki siia rõdule lillealusteks ...  ei tea kas toob, või viiakse praht enne ära ...












Vahepeal vaatame ikka olümpiat ka ja saime isegi rõõmu tunda eestlaste saavutuste üle
Palju õnne!


Ja neljas paar sokke sai valmis , esialgu on kõik ikka väga koledad võrreldes nendega mida ma netis näinud olen aga ega ma ei oska esialgu paremini , eks õpin ...

kaks eri kude



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar