Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

16. juuli 2015

Puhkusepildid teevad rõõmu

Mul on oma laste pärast nii hea meel .
Vaatasin pilte mis  vanema poja naine  saatis   ja tundsin pisaraid silmas, rõõmupisaraid, sest nii hea meel on näha, kui lapsed on õnnelikud ...
  Vahetevahel juhtub nii, et lihtsalt  kui pilti vaja teha, siis inimene naeratab  -kas tal on selleks tuju või ei, aga siiski naeratab, aga  neil piltidel vaatas vastu puhas rõõm ja õnn
Poja nii hoiab oma peret ja see teeb mulle suurt suurt  rõõmu .
Ma ei tea, kas see on sellest, et ta tundis lapsena puudust sellisest pere ühtekuuluvustundest.  Ega meil siis muidugi polnud võimalik reisida välismaale, vaid ikka  kodu Eestis ja NSV Liidu piires    suuri pikemaid reise oli vähe   aga  ka sugulaste ja sõprade külastamine toimus ikka minu initsiatiivil ja suure palumise peale ..
Mees käis ka üksi lastega  korra Pärnu rannas ja korra Moskvas ja mina sain selle ajaga kodus remonti teha ja  lastetoas  seinad tapeeditud. Kui töö valmis hakkasin juba igatsema mehi koju, igav oli ilma nendeta .
 See oli ka ainuke kord, kus ma ilma lasteta üksi kodus olin ja ka see tundus mulle esimesed kaks päeva kui paradiis, aga siis kui töö valmis, siis tundus et "andke mu lapsed tagasi juba "
Poja  aga  on oma pere jaoks valmis rabama ööd ja päevad, et tema  perel oleks kõik vajalik olemas ja et oleks hea kodu ja õnneks hoiab end ka vormis ja tervena,  teevad kõikkoos perega  sporti ja on igatpidi aktiivne.
 Mis veel parem oleks, kui teada, et  lapselapsel on head ja armastavad vanemad ja minul pole vaja nende pärast muret tunda.  Tänu Jumalale.
Palun iga päev, et Jumal hoiaks minu lapsi ja lapselapsi ja kõiki sugulasi ja sõpru .
Ja kaitsku Teid kaitseinglid ja olgu alati kõrval .


Selle koha nimi on    Riva del garda

Map of Riva del Garda, Province of Trento, Itaalia
 
 
 
 
 









Ilusat puhkust Itaalias !
 
 
 ja seljas

 

 

2 kommentaari:

  1. Kaunid pildid tõesti! Kui ema saab niimoodi õnnest õhata oma laste käekäigu üle, siis jääb üle ainult tänulik olla selle eest! Tahame ju kõik lastele parimat! Aitäh, et rõõmu jagasid! :)

    VastaKustuta
  2. Parim tunne elus on rahulolutunne!

    VastaKustuta