Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

26. juuli 2015

Mountain View, CA, United States

Mountain View, CA, United States

Mountain View, CA, United States
 
Ja sellisest ilusast kohast  nimega Mountain View, Kaliforniast on inimesed jõudnud minu blogini ja vaadanud seda väga tihti . Üle 592  korra .  AITÄH , THANK YOU VERY MUCH ♥♥♥
 
 
 
Menlo Park, CA, United States.
siin näeb kaardilt kus see koht asub
 
 
SELLEST LINNAST ON KA MUL VÄHEMALT  ÜKS AUSTAJA, KES TIHTI KÜLASTAB MINU BLOGI , KAHJUKS EI KIRJUTA KUNAGI ÜHTKI KOMMENTAARI KUIGI GOOGLE ABIL SAAB JU TÕLKIDA ...
THANK YOU♥♥♥
Ja nüüd, oh üllatust tuleb välja et sealt "vaenlane luurab meid ".... oo õudust ... hea et anonüümne kasutaja andis sellest teada ...
 
 kas Redmond, Washington on ka sama ?
Microsoftin peamaja on   Redmondis, Washingtonis


 

2 kommentaari:

  1. Mountain View's peaks asuma üks Google'i ja ka Bloggeri salvestuskohtadest, kus talletatakse kõik, mis Bloggeris kirjutatakse. Seepärast on sealt külastuste arv nii suur. Selle taga ei ole üks inimene, vaid võrk.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. vau ... hea teada . vaenlane ei maga ....

      Kustuta