Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

26. juuni 2015

Väga vilets ilm


Täna on reede jälle ja  reede on tore päev ... siis ootab ees kaks puhkepäeva . Ja mees ei lähe hommikul vara tööle ja saame kauem voodis vedeleda ja rahulikult kohvi juua rõdu peal kui just vihma ei saja ...
Aga täna sajab ... tuli igavene padukas ... ei meeldi mulle need külmad ja vihmased ilmad , võiks juba soe olla ..
 Siin on veel näidispilte kardinatest, mis mulle ka meeldisid  eile kirbukal ,





Minu lillekesed pulmaaastapäevaks toodud aprillikuus on ikka veel nii armsad kuigi kuivanud .

juustu ja leiba

ja sajab ja on märg

vihm astub juba peaaegu tuppa

õhtusöök
 
 

1 kommentaar:

  1. Ongi väga kenad kardinad ... sellised klassikaliselt rahulikku tooni ja interjööri hästi sulanduvad, samas oma tagasihoidlikkusega ruumikujundust rikastavad. Minu pilgu püüaksid need kohe kinni!
    Vihmaga on aga seesugune lugu, et kui õhu puhtaks peseb ja liiga kauaks külla ei jää, olen ma tema üle rõõmus!

    VastaKustuta