Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

24. juuni 2015

Kolm inglit

Täna tuli minu koju kolm inglit . Olin tööl jälle meie taaskasutuspoes ja sinna ikka neid vahetevahel  satub ..  juhuslikult juhtusin just olema paigal kui nemad tulid ja said minu omaks ...



Üks ingel sinu kõrval on väike
                                         ta soe kui eredalt paistev päike.
                                                          Tema sind
                                                                       hoiab
                                                                                 kaitseb
                                                            armastab ning
                                                                    toetab,
                                                                                   kuulab
                                                                                           paitab...
                                              Selgena hoiab kaotsis pead
                                                                           ja kui vaja ka parandab vead.

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar