Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

1. dets 2014

Ärge saatke mulle komme. ♥PALUN♥


Täna tuli mulle kaks pakki.
  Esiteks üllatus Eestimaalt minu kallilt sõbrannalt Elinalt.

 

Ma väga palun ainult, et ärge minule enam komme saatke  ja siin on link, mis ma kirjutasin selle aasta alguses  14. jaanuar 2014 


  palun,♥ palun, ♥palun väga  ♥.... minule see on eluohtlik, kuna olen isegi ohtlikult ülekaalus  ja kaalu langetamisest ei tule mul midagi välja ...
Ei tohi solvuda minu jutu peale, sest see on minu südamekarje  mina ei solvu  ka, ma saan ju aru et tahetakse head teha ... ♥♥♥♥



Elina,  ilus karp ju , ei raatsigi ära visata





Ja teises pakis olid lauanõud . lusikad (teelusikad ja supilusikad
kahvlid ( magustoidu ja praekahvel) ja noad .. väga ilus värv ..






2 kommentaari:

  1. Ok! Järgmisel korral saadan kommid Su abikaasale :) Ja Sulle siis hoopis karbi kilu või heeringat :) :P
    Tegelikult ma muidugi usun, et Sa selgi korral sellest pisikesest kogusest ikka Temale ka midagi eraldasid! :)
    See söögiriistade punane on aga küll väga kena ja jõululine. Nüüd saad kasvõi keset suve endale taas jõulutunde tekitada. No vähemalt toidulaua aksessuaarid on olemas ja eks suvel võib ju ka verivorsti grillida :) :)

    VastaKustuta
  2. Kallis, Elina, aitäh, et saad minust aru ... aga minu mees ei saanud küll midagi - kui mina kommikarbi kätte saan siis keegi teine sealt vaevalt et midagi saab .. heheheheeh ... mä hakkan nüüd oma teist blogi pidama kogu see kuu kuni uue aastani on minul uus blogi

    VastaKustuta