Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

1. dets 2014

Tellitud Avonist

Minu armas sõbranna  Tiina käis minule toomas minu Avoni tellimusi, kõik nii head asjad ja nüüd jätkub pikaks ajaks ...  Tiina töi veel eestikeelseid ajakirju , Naistelehte ja Kroonikat ja jätkub ka lugemist pikaks ajaks  ja ilusaid kangatükke millest peaksin midagi toredat välja mõtlema ja õmblema,  kahjks tal oli nii kiire et ei jõudnud korralikult tutvuda minu päkapikukoduga aga lubas tulla teinekord natuke pikemaks ajaks...


 
parfüüm

deodorant ja kreem


vedelseep

lapselapsele

lõhnavesi

meesteshampoon


kreem

 

                                                                                



huulepulgad , üks on huuleläige


silmapliiatsid
 
väga ilus lakk
 
intiimseep

lakk kingituseks
 

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar