Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

30. juuni 2014

Herilasepesa

Täna leidsin oma rõdul seisva tugitooli alt herilasepesa ... OO õudust ...

 Juba mitu päeva panin tähekle et herilased kuhugile tooli alla poevad ja lendavad sealt edasi tagasi välja ja sisse aga ei näinud täpselt kust ja kuhu... Siis otsustasin tugitooli ümber keerata ja  põhja alt kukkus kolinaga välja katkiläinud pesa -koos ussidega (munadega ja kärgedega ... tolmuimejaga sain nad ruttu kõik kätte ... oh jeerum , väga vastik töö ... Pärast tõi mees poest Raidi ja pritsisin veel sellega - homme kiusan neid veelö et nad lõplikult minema kaoks ...

2 kommentaari:

  1. Tõesti väga ebameeldiv kogemus! Loodan, et saate neist lõplikult lahti!
    (Ja putukakaitsjad vaikigu või võtku need tegelased endale allüürnikeks!)

    VastaKustuta
  2. Jah , Elina, ega ma neile poleks midagi teinud kui nad ei oleks ohustanud minu elu ... Täna käisin mitu korda kontrollimas , ei näinud enam ühtki herilast ... oi , nii naljakas, mina istumas herilasepesa otsas ,lugemas raamatut ... ise ei tea mõhkugi.. heheheheheh

    VastaKustuta