Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

21. sept 2012

Anneli sünnipäev

Käisin ka ise Anneli sünnipäeval 19 augustil ... 


Juhtus aga nii, et olin kuupäevad segi ajanud ja läksin sünnipäeva asemel hoopis aeda marju korjama  
  Kui tagasi tulin siis helises telefon ja Anneli õrn hääleke küsis kus ma olen .
No siis ruttu dusshi alla ja kohe taksoga kohale ...  Taksoga poest  läbi .Ostsin lilled ja olingi varsti kohal.Tuju kõigil juba hea ja laulud rõkkasid , nalja visati ja minule kohe trahvilöögid ... viinapits nina alla ja klõmmdi. 
Anneli on suur meisterkokk ja täna aitas tema ilus tütar teenindada meid , tõi sööke laule ja pakkus ... Annelil on vedanud tütrega , nii armas laps. 
 Muidugi oli valmistatud kõiksugu hõrgutisi ..




Jäin muidugi paljust ilma, sest jäin ju  kaks tundi  hiljaks - aga hea et niigi läks .
Sain shampust ikkagi ...














Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar