Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

9. sept 2011

Sünnipäev

Sünnipäevavideo

No nüüd on siis aeg sealmaal, et 55 on täitunud ... ei usu, ei tahaks uskuda, et juba üle poole sajandi elatud ...
Soomes pole sünnipäevade pidamine mingi mure, sest neid lihtsalt ei peeta,  kui ei taheta , ajalehte pannakse tavaliselt siis kuulutus, et SÜNNIPÄEVA EI PEA  või siis  OLEN REISIL .
 Ka mina ei tahtnud see aasta kuidagimoodi pidada, kuna olen väga palju valu kannatanud kogu aasta ja kogu see ettevalmistus  sünnipäevaks on mulle käesoleval ajal kui kasutan käimisel kahte keppi abiks - väga raske. Esiteks ei jõua ma enam nii piinlikult palju koristada, aga  segaduses korterisse ei taha kedagi kutsuda...  Ja teiseks juba nõude kättesaamisega ,toomine elutoa sektsioonkapist kööki teeb juba muret sest kui sul kaks keppi on käes kuhu sa need nõud siis võtad kas hammaste vahele ... see oli lihtsalt näide ... aga  vaja on veel ju kõike muud , taldrikud, salvrätid , küünlad ja alused . jne jne , ja köige jaoks on vaja nii käsi kui ka jalgu ...
Ma arvasin et ma ei pea  aga kus sa sellega .. Kuna olen ise käinud oma eestlastest söbrannade pool pidutsemas, siis oli mul ikkagi  nagu n.ö.   "kohustus" neile ka välja teha , kuigi Anneli ütles. et ära tee midagi , me tuleme niisama laulma ---- jah,  no vot võtsin aga oma jalad kätte ja hakkasin peoks ette valmistama ...
Külalised tulidki kella 17 ajal, laulsid ukse taga KOP KOP LAHTI TEE  , Made saatis sõnumi et ei saa tulla kuna tööl paluti jääda kauemaks ... tulid Anneli ja Helgi ja selline siis minu sünnipäev  oli
Tegelikult on väga vahva istuda koos söbrannadega sünnipäevalauas ja meil on alati palju nalja ja naerame hästi palju ,   sõime kartulisalatit  ahjus tehtud viinereid ja hapukapsaid,  peaaegu oleks suitsutatud siiakala külmkappi unustanud ...  önneks tuli meelde , laulsime ja tuju oli hea , pärast möllasime veel rõdu peal , paugutasime laste paukpadruneid ja karjusime hurraaaaa ... naabrid kindlasti imestasid, sest meil ju siin nii vaikne ümberringi ... .
Nii et sünnipäev on tegelikult tore kui ei peaks tegema ettevalmistusi , ja pärast koristama ..
Ainukene asi mis mul jäi hinge peale on see et  minule ei tohiks keegi tuua magusat, aga nagu igakord nii ikka keegi patustab ....  ka seekord toodi kinkide hulgas  küpsiseid ..
Ilus plekk- karp küll aga sisu minule "ohtlik nagu mürk .... "   mul niigi raske on ennast vaos hoida , sama hea, kui tuua suitsetajale, kes tahab maha jätta, suitsupakk .... Kõige parem on kohe külaliste juuresolekul visata prügikasti siis ehk hakkavad tulevikus mõtlema selle peale ....

 veel sain Eestist pakiga ilusa kingituse raamatu
shokolaad on siin muidugi täiesti ülearune ja minule väga kahjulik ...

Teisel päeval  tuli veel naabrinaine  ja soovis õnne ja tõi väikese kingituse ...
siin oli selline südamekujuline klaasalus ja väike lilleke

2 kommentaari:

  1. Palju õnne tagantjärele.Loomulikult ka tervise taastumist.Mõtlesin kogu aeg miks sa nii kaua ei kirjuta.
    Ma ise ka ei usu sageli enda vanust. Vahel on selline tunne, et olen alles 20-ne aastane.
    Tore, kui on palju häid sõpru. Minu sünnipäev on tütretütrega ühel päeval ja oleme tema sünnipäeva pidanud. Mulle ei meeldi enda omasid ammu juba pidada.

    VastaKustuta
  2. õnnitlen ka tagantjärgi
    oma tähtpäevi tuleb ikka pidada
    muidu neeleb argipäeva hallus sind alla;)

    VastaKustuta