Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

9. märts 2011

Riid

Riidelemise põhjuseks oli minu suur kingituse hunnik, mida ma olin varunud juba terve aasta . Kümme kotitäit ja suur korv jõulukinkidega . Janno hakkas pahandama, et ega ma mustlane pole ,et sellise koormaga lähen ja et pole kuhugi panna ja et tema oma korterisse ei taha igasugust roina . Miks nii palju mänguasju ja kõike muud , proovisime Sandraga talle selgeks teha oma arvamust, aga see oli väga raske teha ...
Loomulikult ma saan aru, et seda kõike oli tõesti korraga väga palju, aga kuna nad nii harva käivad siis kogunes sellepärast juba selline hulk ... peale selle tehti mul selgeks, et neil polegi seda ruumi nii palju, kuhu see kraam kõik ära mahuks ,köök on imetilluke ja üleval korrusel magamistuba ja Janno kontor .Suures toas kappe ega midagi pole peale diivani ja laua ja ühe väikese kummuti .
Igaljuhul riid läks lõpuks üle väga suureks ja sellest on muidugi väga paha maik suhu jäänud .
Pole mul kerge olnud Jannoga suhelda juba lapsest saadik. Väga raske on tal minust aru saada ja mind aktsepteerida
Aga  sain kohutava stressi osaliseks ja pea valutas veel kaks päeva.
Leppisime küll ära,  aga ma olen väga kurb ja õnnetu ikkagi .

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar