Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

9. märts 2011

Kinokülastus

Anneli helistas mulle, et  teeks õige endile naistepäevakingi ja läheks õige suurde kinno .Mina olin nõus .Anneli ütles, et Helgi võib läbi tulla minu juurest ka ja võtta mind ka auto peale . Läksime vaatama palju Oskareid saanud filmi "Kuninga kõne "
12 OSCARI NOMINENT s.h. parim film, lavastaja, stsenaarium, meespeaosa!

KULDGLOOBUSE VÕITJA - PARIM MEESPEAOSA!

Lugu mehest , kellest sai kuningas George VI, kuninganna Elizabeth II isa. Pärast seda, kui tema vend Edward  troonist loobub, tõuseb George, hüüdnimega Bertie, vastu tahtmist Ühendatud kuningriigi etteotsa. Bertie, kes kannatab kogelemise all ning keda ei peeta sugugi vääriliseks kuningaks, saab abi Lionel Logue’ilt (Geoffrey Rush), ebatavaliste võtetega kõneterapeudilt. Ootamatute kõnetehnikate ja ebatõenäolise sõpruse abil leiab Bertie kindla hääle ning viib riigi söakalt sõtta.







peaosatäitja :Colin Firth









Geoffrey Rush

Film oli ajalooline ja ei olnud nii põnev kui arvasin Aga kuna kinos oli nii pehme tool kuhu ma sisse vajusin ja end mugavalt sisse seadsin siis tuli vahepeal isegi uni peale . Olin isegi norsanud Anneli jutu järgi . Põhiliselt kogu filmi ajal kuningas põdes oma kõnehäiret ja maadles sellega . Mõne koha peal sai päris nalja . Aga üldkokkuvõttes oli meeldiv film .

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar