Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

3. jaan 2011

Uus aasta ja unistused paremast elust

Uue aasta esimene tööpäev ...

Mina nagu vana lontrus istun kodus -tööl ei käi
Käiksin küll hea meelega- kui oleks jalg terve.
Tunnen puudust oma töökaaslastest -

Oma vanuritest keda ma hooldasin
Päev läheb nii kiiresti

Hommikul kaerahelbepuder ja kohvi ,
siis telekas,

siis korrastada elamist,  teha üles voodi võtta tolmud
natuke istuda arvuti taga

lobiseda MSNis   sõpsukestega.
Oodata meest koju

Sel aastal peab  jälle hakkama käima  ujumas .
Sel aastal tahan kaalust alla võtta
Sel aastal tahan minna juuksurisse ja lõigata ilus soeng

Sel aastal tahan minna pediküüri
Sel aastal tahan minna Rootsi -külla poja perele
Loodan, et mu soovid kõik täituvad ...

Täna helistasin ja panin aja kinni arstile  14.1.11 kell 12.30
Palusin kirjutada uued retseptid, et saaksin valuvaigiseid- osta IBUMAX ja PANAKOD

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar