Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

6. jaan 2011

Kokkuvõte aastast 2010

Aasta 2010 on meelde jäänud :


Minu pojal  Jannol sündis septembris pojakene Oskar ,Mina sain siis lõpuks ka vanaemaks , kahjuks  pole veel kohtunud lapselapsega silmast silma sest elavad nii kaugel ja mina olen oma jalaga nii hädas et ei saa reisida ... Ootan aga neid omale külla nii nagu lubasid tulla




Minu otsingud olid tulemusrikkad ja leidsin sugulased, kes elavad Venemaal. Kirjavahetus  nendega katkes NSVL lagunemise ajal:


ema õe tütar Olesja, tema ema Katja ja tema kaks tütart Sofia ja Aljona



minu ema õetütar


tema noorem tütar Sofia


Vanem tütar Aljona


tema ema  ja minu ema õde Katja


S
 Kevadel jätkasin otsinguid ja tänu internetile leidsin ema õe Niina (tema suri juba siis kui mina olin neljandas klassis veel ) tütarde pered Bashkiiriast  Tüdrukud Sveta ja Ljuda  jäid isa kasvatada . Svetal sündis kaks last  Andrei Ja Olesja



Siin on Sveta koos oma mehega jaõega ja lastega


Reisisin Eestisse kaks korda kevadel (22-27 veebruar )ükskord tegin emale üllatuse ja teine kord siis ema sünnipäevaks . Kinkisin talle siis ka diivani . Meeletult hea maasikatort mida ema sõbranna Valja tegi jäi eriti meelde



Eesti reisi aeg sain Tallinna sadamas kokku Mairiga …



Mairi katab alati väga ilusasti laua ...





Laevareis töökaaslastega Turku -Stokholm  aprillis


Inno sai Eesti Maailmamuusika auhindade jagamisel Tartus ka auhinna, parima laulu eest ,mis sai Raaadio 2 raadiokuulajate poolt esimese koha, ta sai auhinnaks Etnokulbi … Õhtulehes oli pilt ka






Külaskäik koos töökaaslastega Lepale hooldekodu meie osakonnajuhataja Maija koju , Pidasime seal Maija pensionilemineku pidu




Anja sünnipäev maikuus 


Lahtis linnateatri külastus koos Anneli ja Helgiga kes meid oma autoga sõidutas ja vaatasime seal Sofi Oksaneni lavastust ”Puhastus ”





Meediast jäi meelde Jukka Mudaneni reis Hangost Kuusamosse ,ta sõitis minikopal (vastavalt oma lubadusele Facebookis) 1000 km. matka ja sõitis läbi Hämeenlinnast ka .Hämeenlinnas sain teha temast ka väikese video You Tube



Ostsin mugava tugitooli


Aasta lõpus ostsin kaks madratsit 31. dets


Jaanipäev vanade hoolduskodus koos Miikkaga olime tööl ja pärast kirjutasin  artikli ajalehte, kus tänasin Jukkat kes muretses meie vanuritele kased .












Big Brotheri jälgimine 24/ 7


Minu lemmik Elisabeth ei võitnud

Võhmas Maie juures saime kokku kübaramoorid Ratest suvel sain tuttavaks Pillega.




Palav suvi ,Moskva täis suitsu ja ümbruses põlevad metsad ja rabad …

Anneli sünnipäev, kus tutvusin ka toreda  eesti naise Helgiga,  kes töötab siin Hämeenlinnas  taksojuhina .
Peale jõule toimus tema pool kodus meeldiv koosistumine,toreda meelelahutusliku osa ja maitsvate jõuluroogadega .



Sünnipäevapidu Jokke, Anja, Made ja Anneliga





Viimane tööpäev Päivärindes ja koosistumine naistega





Tülitsemine Saduga meeleheide ja masendus …

Esimest korda proovisin ise valmistada küünlaid




Kirikukontrserdid :Petri Laaksonen 


Ja minu lemmik Jari Sillanpää kus sain ka  Jari Sillanpää autogrammi jöulu CD le .Minu Väikese Oskari jaoks






Augustis Marge ja Arvedi külaskäik




Pidulik Maija pensionile saatmine Vanajalinnas












Vennatütar Karin läks Tallinna Peda kooli õppima.



                                           Kuna Facebooki kaudu saab otsida kaduma läinud klassikaaslasi siis seda meetodit kasutasin ja leidsin klassiöed Tallinna Peda Koolist
Suhtlemine taastus kahe Üllega ja  Maarikaga .
Ülle on ikka truuks jäänud lasteaiale




Ülle  aga tegeleb pidude korraldamisega


 Tarjaga tutvusin  Facebooki kaudu ja ta käis meil külas oma mehega




Uue aasta  suursündmus Eestis oli eurodele üleminek ,mind puudutab see niipalju et enam ei pea rahavahetusega vaeva nägema,kui emale külla sõidan.



Pudrupidu Eero töökaaslastega















Eero tütar Merja käis meil külas koos Markoga



Jõulukoosviibimine Sininauha kohvikus



Sellised olid eredamad sündmused minu tagasihoidlikus elus siin  aastal 2010
Järgmiselt aastalt ootan tervist rohkem , jalavalu on mind täitsa ära muserdanud ...


JÄNESE EHK KASSI AASTA TOOB PALJU HEAD   : PORGANDEID JA KAPSAID VÄHEMALT


TEE ISE LUMEMEMM

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar