Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

18. jaan 2011

Jaanuar

Ma ei ole veel sellel aastal käinud ujumas .
Laiskus /laiskus lase mind lahti .
Kaia on kutsunud juba mitu korda, aga ikka olen leidnud mingi vabanduse ja mitte läinud '
Kaua nii võib ???
Pean ennast sundima, aga kuna see riietumine ja eriti see, kuidas saabas jalga saada, kui nendele asjadele mõtlen, läheb isu ära . Äärmisel juhul võin ju ka kingadega minna, Eero ju nagunii viib ja toob autoga .
Ujula on tõesti ainuke koht, kus jalg ei valuta.  Liigun ju niigi minimaalselt praegu ja varsti lihased kärbunud ....
Kui võtaks õige ennast kätte!
Siin demonstreerin uut pluusi ...
 Homme on aeg füsioterapeudile .... Helistasin Jokkele ja ta viib mind arsti juurde kuna Eero on tööl  kella 10 aeg ja muud aega ei olnud ...

2 kommentaari:

  1. vat siin kohe peab kommenttima, kui ma olen ka romaanisse sattunud, jajah, kätte peab vötma kohe ruttu, ja hoogsalt, mul ka köik lihased surgastunud, ma homme fysioterapeudile, pluusi on väga ilus ja sina ka kenakene
    ei ma oska saata, peab profiili valima, vötsin google ja seal olen kapi... kaia pihlak vot tak, ei tea kas sulle kohale jöuabki, imelik värk

    VastaKustuta
  2. tunnen kaasa, et jalad haiged
    mul ka
    vahel ei tahaks neid voodistki väilja võtta, sest peale astuda nii valus
    hakan iiuma siis pole nagu hädagi
    mul kahjuks pole raha, et minna ujuma
    raha ehk leiaks aga tahtmist ei ole
    ega jaksu
    üksi sulistamine on kah mis ta on
    siis peaks kohe iga nädal kaks korda käima vesi aeroobikas
    aga siis peab vist midagi koomale tõmbama
    pimedas hakkama istuma
    või helistamise ära unustama

    VastaKustuta