Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

22. sept 2024

Rõdu koristus

  Oi mul on nii hea meel et sain enam vähem rõdu korda 

Suvelilled  ära õitsenud , luuderohu andsin taaskasutusse,   rõdu  ilusad rohelised vaibad ära koristatud ja talveks ära pandud  , tomatid lõikasin täna  ära tõin tuppa sooja ja varred  prügisse , Mullad  lillekastidest suurde  kotti ja kastid pesin puhtaks , kaks kasti veel pesemata , seal veel lilled  .   igaljuhul olen endaga rahul et nii suure töö tegin ära , mitu päeva läks küll aega aga tore , nüüd veel nipet näpet , pärast kui külmaks läheb siis ei saa  enam sinna külma kätte minnagi 


ilusat  värvi pelargoon

petuuniad 

petuunia minu arm ja rõõm 


petersell 


 see roheline vaip sai kokku pandud järgmise kevadeni 


1 kommentaar:

  1. Sa oled ikka ütlemata tubli ja toimekas. Minu rõdu oli tänavu vaid toalillede suvituspaik ja nüüdseks ka kõik koristatud ja tuppa tagasi kolinud. Külm, kõle ja rõske ilm ei kutsu ei rõdule ega õuegi.

    VastaKustuta