Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

31. okt 2023

V a s t u v õ t t tervisekeskuses

  27. oktoober 

 Käisin  med.õe vastuvõtul . Aeg oli määratud 12.10 . aga saadeti sõnum, et lükatakse edasi .

 Esiteks see  pikkade korideridega võitlemine .  

Ega tervete jalgadega inimene ei saagi  päriselt aru, et see on nii raske, ei saagi päriselt aru, kui suur  väljakutse on nendes pikkades koridorides keppide abil koperdada . Mitu pikka koridori enne kui kohale jõuad .

 Istud seal üksinda  ja ootad, et kunas sisse hõigatakse ja hea, kui siis istud selle ukse kõrval, või lähedal , halvemal juhul  pead koridori teise otsa veel kõmpima  , med õde seisab ukse peal ja ootab et millal sa kohale jõuad ...  

  Seekord oli ikka nii  nõme käik . minu jaoks ei mitte midagi  kasulikku mis ma oleksin sealt kaasa saanud peale ühe asja, kirjutan sellest hiljem .. 

 

 Kõigepealt läks tükk aega, et  võtsime läbi kõiki rohud  mida ma tarvitan ..   kõik on ju seal paberites ja arvutis kirjas, aga ükshaaval küsis üle  kas seda võtad ja kas seda võtad ... 

Siis  rääkisime  toitumisest,  sellest niipalju et  kui läksin kaalu peale, siis olin 6 kilo vähem kui  eelmisel korral  käisin kaalu peal , sellest oligi ainuke  rõõm , et pole juurde tulnud ...  TUBLI 

 Liikumisest, rääkisin et käin nüüd jälle basseinis ujumas ja virtuaalvõimlemist tegemas ja et isegi pöial on paranenud tänu sellele  , mitte et ta oleks päriselt paranenud sest ega see liigese muundumine ei paranegi aga vähemalt ei valuta .... ja see arst kelle juures käisin septembris ütles et õppige asju tegema teise käega ... täitsa uskumatu et  8 aastat arstiks õppinud inimene sellist juttu ajab ,,, selle asemel et midagi head rohtu soovitada .. 

 rääkisin sellest ,et väänasin õla välja  6 sept  ja samuti ujumine on aidanud  et ei ole enam nii valus .. 

rääkisin et  3 oktoobri hommikul ärgates oli põlv nii valus, et lausa nutsin ja ei saanud liikuda kui 1 cm kaupa edasi .. see 2 nädalat oli nii valus iga päev , siis hakkas tasapisi taanduma ja sain uuesti ujulasse minna

rääkisin, et see kindlasti tuli sellest et ma pole kaua aega üldse midagi liigutanud ja nüüd korraga sain põlvedele sellise suure koormuse, et lihtsalt põlv ütles üles  

sain teada, et kui ei saa ise liikuda, siis all tervisekeskuse infos on inimene , kes aitab kohale toimetada ratastoolis .. 

 rääkisin oma jalgade paistetamisest ja et miks mul üldse on vaja arsti juurde pääseda ..et ta kirjutaks mulle tõendi millega ma saan   haigekassalt  2 paari tasuta tugipõlvikuid aastas

 käskis mind voodile pikali visata ja vaatas mu jalgu,  talla alt puudutas  ja küsis kas ma tunnen ? 

jah tundsin ..  siis  ütles, et läheb kutsub arsti vaatama  mu jalgu ...  istusin siis voodikese peal ja jalad külmetasid , istusin ja istusin ja kedagi ei tulnud ,  lõpuks tuli med õde ilma arstita tagasi ja ütles et arst arvas, et ta ei pea tulema ...  

hakkasin nutma .. sedasi patsiendi peale sülitada on ikka väga ebaviisakas ja ebaproffesionaalne . küsisin kes see arst on  ütles venekeelse nime ei olnud enne kuulnud .. 

küsisin vereproovide kohta ... 

vastas ,et  kui lähen arsti vastuvõtule, siis arst ise  sellest pikemalt .

igaljuhul ma olin nii närvis ja pahane ja kurb  

 Eero viis mind koju ja ma lubasin Eerole, et kui saan koju siis kohe nutan peatäie, et läheks see äng üle aga kodus ei olnudki tahtmist enam nutta ,sest mis see enam aitab 

 õhtul sain siis sõnumiga arstiaja ... novembri lõpuks  


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar