Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

31. okt 2023

K ü l a l i s e d , kes on väga armsad

  30 oktoober oli õnnepäev 💙💚💛💜💙💚

Minule tulid külla  Rootsist  minija koos õega ja kaks pisikest musirullikest   minu lapselaps ja minija õe lapsukene . Kuna nad tulid eesti kaudu siis nad tõid mulle apteegist asju ja  söögiasju ka  . njamma 

 oh issand kui armsad võivad pisikesed 2 aastased  lapsed olla  . 

  Küpsetasin eelmine päev vaarika koogi valmis ,vahukoore ka ..  tegin viinereid ja nuudleid söögiks . 

kuna külalised olid juba söönud siis kohe ei tahetud midagi süüa peale kohvi ja koogi ,   lapsed ka väsinud pikast reisist .. nemad muudkui mürasid ja mina muudkui naersin ... pole juba hästi kaua nii südamest lõkerdada 

💓


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar