Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

29. nov 2022

uniapnoe aparaat

   see ilus aparaadikene on nüüd minu magamistoa öökapikese peal ja   puhub mulle öösel  ninna head õhku  , ja kui mul hingamine seiskub siis  see aparaat puhub mulle kopsudesse  nii et mu süda ja  aju saavad piisavalt õhku      

                                       




 selle  aparaadi ees on  ekraan
 mis siis näitab  kui hästi ma olen maganud   siin on näidu peal 7 tundi ja 7 minutit,
  väga hea ju 






siin kirjutab ,et mask on  väga hästi peas ja ei lasknud õhku   kusagilt läbi 








                                                      selline "seksikas tüdruk" olen nüüd öösel 

1 kommentaar:

  1. Sa oled ikka vapper! Ma ei talu isegi juuksekarva näol, ammu siis mingit seksikat maski!

    VastaKustuta