Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

29. mai 2021

Mai lõpp

 



 Ema surmast möödus 25 mail 2 aastat . ostsin ilusad valged liiliad  ja panin ema pildi kõrvale ikoonikese ja küünla põlema , nii mälestasin oma ema .  See on muidugi formaalsus . Aga ma mõtlen peaaegu iga päev  ema peale ja unes ka   . Alles täna käskis ta mul toa põrandat pesta, mina vastasin, et  kui lõpetame selle töö ( mingi töö oli  pooleli veel )  siis pesen,  

  Kolmel klassiõel ja ühel sõbrannal kellega ma suhtlen  lapsepõlvest alates,  oli maikuus sünnipäev.  saatsin kaardid -omatehtud .. post muidugi tänapäeval on hästi  jama  aga eks nad kunagi kohale ikka ilmuvad ... 




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar