Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

17. juuli 2019

Iga algus on raske

 Tundub nagu oleksin kõigest ilma jäänud, et isegi päevikut ei suuda kirjutada, aga vanasõnagi ütleb et iga algus on raske.   Lihtsalt võtan ennst kokku ja hakkan tasapisi peale .
 Kõigepealt räägingi  ühest apsust  -kuidas ma valesti aja kirja panin .
 Nimelt käisin siis lõpuks ära arsti juures.   See oli juba  peaaegu sundkäik, sest see aasta pean saatma jälle Eesti pensioniametisse  minu Soome  arsti poolt kirjutatud  haigusloo . ja minu  seisukorra kirjelduse. See on siis kolm aastat tagasi, kui viimati saatsin, aga nii ruttu läks 3 aastat mööda ja jälle see aeg käes .  Eestis siis tõlgitakse  ära ja pannakse mu Eestist tulev  töövõimetuspension paika .
Arst  oli noor neiu , paistis, et alles koolipingist tulnu, seepärast väga põhjalik ja  uuris kõike  .  Rääkisin talle terviseprobleemidest mis mind tabasid Eestis käies ja    vaatas põhjalikult üle  tabletid mida ma tarvitan igapäevaselt ja    kirjutas uued  elektroonilised retseptid ka ..    kuulas kopse ja kuulas südant , mõõtis vererõhku ja  vaatas naisteasjad ka  üle .  Kirjutas saatelehe keskhaiglasse  kontrollile …  Kirjutas  saatekirja laborisse  glükoosi koormustestile ja südamefilmile  …
 Sellega tuligi väike aps , kuna helistasin kodust laborisse  ja panin aja kinni vereproovile siis ma omaarust ütlesin et   koormustestile aga võisin ka öelda lihtsalt veresuhkur  … ja nii  olin eelmisest õhtust söömata ja joomata 12 tundi ja läksin hommikul sinna  et  siis seal 2 tundi aega veeta  ja võtsin kudumise kaasa ja puha  . Kohapeal selguski et glükoosi koormustesti enam ei jõua teha ja seda peab tegema hommikul vara  ….. Noh hea oli see et   laborant helistas ja pani mulle aja kinni  ise ja ma ei pea sellega enam tegelema , siis tehakse südamefilm ka ..  ja see on 2 augustil ..
 Siis  helistasin eerole ja ütlesin et võib mulle järgi  tulla , käisime Saksa poes ja    muud huvitavat rohkem sel päeval ei juhtunud …  tavaline argipäeva elu   … 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar