Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

15. mai 2019

Emadepäev

 Pühapäeval  12 mai  oli emadepäev ja sain suure sõimamise peale venna niikaugele, et sõitis siis lõpuks oma suremas olevat ema vaatama …
 Küll võivad olla mõned nii südametud ja mittehoolivad ..  Kõik mehed ju pole sellised …..
  Ka mina ise tunnen nii kohutavat süüd, et olen   sellises  olukorras ,aga see on tõesti erandlik olukord ,et lihtsalt ei saa ..  aga ma teen kõike muud mida minu võimuses teha .
 Noh vend käis siis seal ära  Oli nii tubli olnud et lõikas  emal varbaküüned     aitas sööta joota . aga muidugi ema jõi aga söömisega on tal tõrge peal ja on võtnud pähe et tema ei söö . NIi nagu ta on võtnud pähe et ei võta rohtusid , õnneks ta joob …    Varsti jäb nõrgaks ja ei tea kuidas sellest olukorrast välja tulla .. Aga tema ei tahagi enam tulla tema suur soov on nüüd surra .   Rahulikult panna silmad kinni ja surra . Elutahe on ikka võimas  tunne- kui tahd ja hakkad võitlema siis saad hakkama ja tuled igast olukorrast välja aga kui ei taha ja otsustad et nüüd on lõpp siis nii ta on … ELame päev korraga praegu …

   Ise sain ka emadepäevaks lille mees mulle ikka alati on toonud nii ka seekord , tema juba teab ja on välja koolitatud ei pea enam kerjama või ilma olema .
Tema ema kunagi mulle rääkis et temale pole ta mees kunagi lilli toonud .. nii ka minu mees alguses arvas et  ta ei pea seda tegema koduse kasvatuse põhjal aga mina koolitasin ta välja ja  kiitsin alati kui ta lilli tõi ja näitasin kui hea meel mul on .. ja nüüd enam ei pea ütlemagi , toob ise... hurraa ..
    

1 kommentaar:

  1. Mulle ka meeldib kui mees lilli toob.
    Ema koha pealt oled sina väga palju tema heaks teinud ja olemas olnud alati kui vaja. Ega see, et sa ta kõrval ei saa olla ei tähenda, et sa pole temast hoolinud või muretsenud. Oled ju praegu veel eriti asju ajanud ja organiseerinud. Küll ema juba teab. Saan su emast ka aru, et ta nii käitub.Eks aastad ka teevad oma töö ja kes tahab olla teistest sõltuv.

    VastaKustuta