Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

15. mai 2019

13 mai - EMA SÜNNIPÄEV

Tubli kallis emakene , pidasid sünnipäevani kenasti vastu ..  Nüüd on minu ema 84 aastane .  Paljud inimesed surevad päev enne sünnipäeva  - kartsin seda .  Minu emme tublikene
 Lilled tellisin  Viljandist  fb kaudu   Marcus Lillekaubandus .

emale sünnipäevaks 

ja see on minu emadepäeva lill 

  Ja sain ka arve mille oli koostanud minu kunagine lapsevanem lasteaiast Aare Kallas  , Tema pojakene oli minu rühmas ..  kunagi   86/87  aastatel . Vot kirjutasin tervitused ja  oli hea meel .. Lillekimp toodi haigla juurde ja osakonna juhataja Kadri Oras tõi isiklikult sealt lillekimbu mu emale ära …  ON ikka  tõeliselt lahkeid inimesi ka .
Veel ma omalt poolt palusin  oma kunagisui töökasslasi käia ema juures .. õnnitlemas ja olukorda vaatamas uurimas …  Marge käis hommikul -  viis kommikarbi personalile ,   emale pirukaid , mahla suure pudeliga ja väikesed topsid kõrrega ..     siis veel midagi ma ei mäleta enam   ..  Helju oli õhtupoole ja viis juua  veet minu palvel ..   Ja jootis ema ja ema jõi päris palju …
 Ema õe tütar helistas ja ka õnnitles ja teisi helistajaid oli ka palju nii et ta vist ei jõudnud vastu võtta   .. OLi väga hädise häälega …
 ARst ei oska ka midagi  head öelda sest  pole midagi head öelda .
Aga vererõhk oli olnud 120 /70  nagu kosmonaudil ..   Noh ükski asi hea
   Rääkisin sellest kuidas vormistada puue aga ema keeldub allkirjade andmisest ja nüüd pean mina selle paberi ka korda ajama .  Täidan kaks paberilehte - allkirjastan
 saadan postiga  Teine paber pidi olema õendushooldus leping  - seda ta ka alla ei kirjutanud ja   ma kirjutsin sellele inimesele, et saatke paberid postiga siia ja ma allkirjastan .. Kuigi mina pole hooldaja ja kas tal seda üldse ongi , kõik juhtus ju nii äkki

1 kommentaar:

  1. Usun, et arstid pole ka võlurid ja sellises vanuses ei tea kunagi, mis järgmine päev võib tuua.Ema on elanud täisväärtuslikku elu ja vanus on samuti päris kõrge. tulebki ilmselt elada päev korraga. Kindlasti on veel palju tõuse ja mõõnu.

    VastaKustuta