Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

19. veebr 2019

Uued sugulased

Teate kui tore on et uusi  sugulasi sünnib juurde kogu aeg ..  Nendel on pikk elu ees ootamas ja kes teab mida nemad kõike ei näe siin ilmas . Mida kõike uut välja ei mõelda ja valmis ei tehta …  meilgi on 20 aasta jooksul nii palju uut juurde tulnud  . Sellist millest isegi minuvanused aru saavad ja oskavad kasutada igapäevaselt ja sellist millest mitte mõhkugi ei jaga . Jah  Annaks jumal palju tervist meie armsatele uutele maailmakodanikele ..  Mina ei tea kas mina  väikest venna lapselast kunagi ise isiklikult näen aga ma armastan teda ja ketsid on talle  kingituseks saadetud … 

Vägevad ketsid - hakkame varsti käima …kui mitte varsti siis aasta pärast kindlasti 


sõbrapäevaks väikeselt  pisipõnnilt 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar