Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

12. mai 2018

Kuidas ma motikaga sõitsin

 Korra kui ma noor olin siis pidime kinno minema ja meie" kavaler" oli mootorrattaga meid sinna viimas, aga meid ei mahtunud ju kõik peale,  aga ikka oli vaja proovida  ja trügida niikaua kuni istusin sinna taha pakiraami peale ja mootorratas läks uppi - hea, et keegi viga ei saanud . Ise pole ma mootorratast juhtinud, aga enne pulmi oli eks mehel motikas ja sellega sai tihti  Viljandist Võhmas käidud vanematel külas .  Ei tea - ei kartnud mootorratta sõitu . Siis käisime motikaga veel Võrtsu ääres Leiest angerjat ostmas ja peatusime ka metsavahel rukkipõllul    ja nagu noored inimesed ikka - armastus oli suur ...  See on meeles kui kaunis elamus . See oli enne pulmi .
Kunagi oli veel üks kavaler, kes Kõpust  külgkorviga mootorrattal  mul külas käis .  Päris pikk maa  oli , kahjuks ei  arvanud, et ta mulle meheks kõlbab,   ei olnud armunud temasse ... Teed läksid lahku aga ma olin siis veel päris noor .
  Praegu harrastab mul noorem poja motikasõitu ....  Äge ju ... 🚴🚴🚴🚴 mul tulid omad söidud ka meelde kui pildi temalt sain ... heeh
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar