Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

11. mai 2018

Kuidas ma teist poolfinaali "jõllitasin "

siin ennustatakse võitu Elinale

 Nii , nüüd teine poolfinaal vaadatud ja need kes kindlasti pididki edasi saama said ka,  just samad, keda ma ka ise oleksin valinud edasi . Paar  laulu ei  õnnestunud täpselt arvata ..aga Norra ja Rootsi ja Taani  ja ka Moldaavia olid lemmikud .. eriti need mehelikud Taani viikingid .. jeerum kui ägedad nad olid ja kiftilt liikusid ...  vaatasin veel täna mitu korda you tubest

Taani "viikingid"

 oh jeesus...  vene  laulu kohta liikus juba enne  eurovisiooni palju kõlakaid ja videosid mis venemaa inimestel oli keelatud vaadata .. kus paljastatakse see et Julia ei laula ise vaid taustalauljad ja ära toodud tema tõeline hääl mis ei pea viisi ... no vaatasin mis ma vaatasin  edasi ta ei pääsenud aga mina võhikuna ei saanud midagi aru et ta ise ei laula , vahepeal juhtus küll apsakas ja kaamera tuli Juliale peale siis kui taustalauljad juba laulsid aga tema maigutas alles  ... kohe aga  enne kui  Julia ise midagi  ei jõudnud arvata oli juba venemaal versioon olemas  et keegi oli Julia mikrofoni rikkunud ja ta ei kuulnud iseennast  ...... jah , välja keerutada nad oskavad ja igale halvasti tehtud asjale leiavad öigustuse ...  aga tegelikult lihtsalt   oli halb  laulja , ....  noh olgu kuidas on ... edasi ei pääsenud
.⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶
     Aga muidugi õnnelik Filipp Kirkorov -kes   pääses edasi oli nii nii õnnelik, aga mulle ka  laul meeldis  aga et nad liiga teatraalselt  seal kargasid see ei meeldinud , liiga huumoriks vist tahetud teha aga  liig mis liig - nende video oli parem kus see naislaulja punase kübaraga oli väga ilus romantiline   Moldaavia all esines .   

⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶⇶
  Põhjamaadest siis said kõik edasi  Holland,  Norra , Rootsi  Taani, Soome  Eesti , edasi allapoole minnes , Leedu . Moldaavia  jne  aga kaukaasia maad seekord ei  õnnestunud ei Aserbaidzhan ega Armeenia ega Gruusia .  ega mulle ka ei istu teiste maade rahvalaulud ... kui just neid liiga ilusad mehed ei esita ...  Eurovisioonil on ikka võitnud  mingi eriliselt kift laul aga mõnikord ka selline nagu Portugal eelmine aasta . Täiesti  imelik  kuigi iseenesest  ilus  kui eestikeelseid sõnu kuulata .  Noh kurat neid teab kes jälle võidab , igaljuhul palju uusi lauljaid ja ilusaid lugusid ..



   Läti  punases kleidis laulja oli nii õnnetu näoga, sama ka  Montenegro laulja, kes oli nii õnnetu, et lausa hale oli vaadata ... kurb laul - ei meeldinud .  Tundub et ta ise ka hakkab nutma ...
    Sloveenia kus laulis Lea Sirk - ( nii eesti nimi ) sellest oli hea meel, nagu oleks eestlane edasi saanud ...
 Austraalia laulja tantsustiil mulle ei meeldinud  ... laul polnud ka minule huvitav . teda ma  ei   oleks edasi valinud vaid et  Austraalia oleks nagu külalisesineja .

Elina
Elina ilusad silmad   
💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜

 Ja  jälle EESTI laul  finaalis , tublid . Usun ,et laul läks läbi tänu Elina enda persoonile kes on niiiiiii elurõõmus , ilus , humoorikas , hakkaja , tubli .  laul on ju ooper nagu ooper ikka . Aga laulja fantast .  Elurõõm võitku

 Aga on ju veel viis suurt riiki kelle laulud on ka eriti ilusad nagu näit Prantsusmaa mis mulle ka meeldis   


Kui Cypros võidaks  siis ma ei ole õnnelik , kuna laulja  ei anna teistele võimalust , niivõrd proff  ja tahab võita oma välimusega ..
 Ja Austria võit ei rõömustaks  ka mind .. saab näha  aga ma kardan et just neist keegi võidab ...


 Niipalju siis Eurovisiooni teisest poolfinaalist,
  aga täna siis on laupäev ja  hakkan taas jõllitama   lauluvõistlust .  ah jaa muide  . Hiinas  ja Venemaal ei lastud seda  Iirlaste laulu  teleülekandes kuna seal olid kaks gei poissi  . on alles naljatilgad , Eurovisioonil on ju pooled mehed geid ... no nii enam vähem pooled ... pole vaja liialdada  aga rõõmupidu see on    

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar