Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

13. veebr 2018

Sõbrapäevapidu


Homme tulevad armsad sõbrad mulle külla .
Kutsusin kohvile ja  kisellile ( seda vist juhtub harva, et keegi kutsub kissellile , aga minu kissell on superhea ... ja seepärast pakun seda ka oma sõpradele  ... 
                                                 Väike näidiskaart sõbrapäevaks, lihtne teha .ei võta kaua aega
 Ettevamistused on tehtud ja vaeva nähtud ja  loodan, et  on hea ja rõõmus nagu alati ...
Täna käisin ka ujumas  . Rahvast palju ja vesi soe  ...  Uus trikoo ka oli väga hea . Istus hästi ja selga ajada oli ka kerge ...  Täna käsi veel valutas ja ei hakanud vahenditega vehkima , pean natuke aega  tasakesi tegema et mitte jälle liiga hoogu sattuda ja ennast vigastada ..

                                                                                  U  U  S       T  R  I  K  O  O 

                                                                                    UUS TRIKOO 





Täna tegin ka paar pannkooki ... Eero oli saanud töö juures vastlakukleid ja hernesuppi aga ma ei hakanud kukleid tegema  ja tegin hoopis paar pannkooki ..   Oli moosi ka ja vahukoort aga ei hakanud liigselt maiustama võtsin natukene sidrunimett ... see oli ka hea ...  Head vastlapäeva kõigile 

2 kommentaari:

  1. Üks väike must õhtukleit peab igal naisel olema ja sul on see väga kena. :D
    Ma käisin ka täna ujulas ja mul on ka must trikoo. 4 aastaga on kloorivesi mul täpselt 5 trikood ära söönud.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. täitsa löpp ikka , miks ei tehta kloorikartmatut trikood ... nii naljaks oli kui maani kleit seljas basseinist välja marssisin .. märg ju venib ka veel ... ma ise hoidsin natuke hölma üleval et mitte päris naljaks välja näha

      Kustuta