Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

11. veebr 2018

Muljed eilsest eesti laulu poolfinaalist

Kuigi ma tahtsin magama minna- siiski oli uudishimu nii suur, et pidin ikka lõpuni vaatama, kas mu lemmik saab edsi ...
Stig sai edasi , Vaje sai edasi,  ja muidugi  Iiris ( keda ma ei taha kuulata - tema kileda hääle pärast )  sai edasi kahjks . Tema kahekordsed kulmud  ka ärritasid ja edasi  teda juba kindlasti ei valita .   Ooperilaulja sai  ka muidugi edasi ja  siis punamütsike ka sai edasi,kuigi laulis nii tasakesi või lihtsalt polegi paremat lauluhäält .   Aga nendest kaks : Stig ja Vaje on parimad ... minu meelest ...   Stigi laul on muidugi nii hea  mõttega ja Stig ise rahulik ja tagasihoidlik nagu alati .  Ilus hääl ja kõik ok .    Laura laul aga  meeldib mulle viisi poolest ja muidugi naeratava poisi pärast ...  täitsa "Portugali poisi" moodi poiss . Ma olin nii pabinas ,et  kas ikka saab edasi ...  Aga rahvale ta meeldis ja see on tõsi .Kuvahaun tulos haulle eesti laul 2018  foto  siit

foto   siit

Ja siis  mis mind ni ärritas oli see Tiiu, appi  täiesti totaka inimese  mulje jättis. Ja ausalt öeldes  ei mingit lauluhäält .  Väga tavaline  jäme  suitsetava naise  hääl  ja liikumine oli ka jube ..( mis mina liikumisest tean),  vaadata oli paha, ausalt .. ja see kuidas ta  kaamerate ees igal võimalikul ja võimatul hetkel  tegi nägusid ja grimasse ja   zhestikuleeris. Vastikum ei saa enam olla . 
   Aga eks see on algaja asi, ehk saab aru ,kui ise ennast näeb kõrvalt  või kui keegi kõrvalt ütleb .. poisid ta kõrval olid küll palju normaalsemad . igaljuhul  täiesti totaka mulje jättis  see Tiiu ... naiselikkust mitte mingisugust,  käitumine null ..  no mõni laps võib olla selline ADHD  sündroomiga, aga mitte täiskasvanud naine ...  ja õnneks ei saanud edasi ka ...
  Aden Ray - tema laul oligi eurovisioonile ebakohane, aga sai ennast tutvustada eesti publikule ..
 Samuti  Miljardid  ei  sobiks esinema eurovisioonile .. ja hea, et ei saanud edasi .  tants või liikumine  ka mulle ei meeldinud ..  Võtku eeskuju sellest tantsutrupist, kes koos Tanel Padari ja  D Bentoniga    võitsid eurovisiooni .
Desireest oli kahju,  ta nii ootas ja lootis, et saab edasi, aga ega tänapäeval enam  neiu ilu enam ei loe, vaid peab oskama ka  esineda ...  noor ka veel et võita .. aega veel on ennast Eesti rahva südamesse laulmisega  ...
ja muidugi patsikesed ,  nemad laulsid väga ilusasti ja oli õrn lauluhääl ja hella- hella aga mitte eurovisioonile , kes seal sellist  hella- hellat kuulda tahab, ikka midagi võimsamat ja kiftimat.
Eesti lauluks muidugi ideaalne, aga seda võibki siis vabariigi aastapäeval esitada, aga palun mitte seda naist   kes kanga peal rippus , rikkus kogu laulu ära . "Vanainimene" juba, aga ikka ripub pea alaspidi ja võimleb .. oli hirm et ta alla kukub ,  selliseid trikke peaks noor  võimleja esitama, oleks  vähemalt ilus vaadata ...
 Nii et  oli tore, et minu lemmikud edasi said. Saatejuhid olid ka normaalsed,  ei midagi liiga ekstraordinaarset ega liiga koomilist ... kõik sujus hästi ..  tagasihoidlikumalt ja  esinejad olid ikkagi tähtsamad kui saatejuhid . Noh nüüd saab nädal aega olümpiat    vaadata enne kui teine poolfinaal tuleb  ... seal mul lemmikuid veel pole  . aga ette juba ütlen, et Marju Länik oli seekord vale valik  Eelmine aasta Ivo Linna esindas vana generatsiooni palju   ehtsamalt . Marju ikkagi 60 aastane juba  vanainime ei  ole enam nii kena  teleekraanil lähedalt esinema ...  võib olla kusagil  kirikus, kus näo peale liigset valgust ei lasta , võiks kuulata tema laule veel, aga telekast on teine efekt  ...  . kahju Marjust ... võiks pensile minna ,  ma arvan et tal endal ka enam ei meeldi ennast vaadata . ...     ja laul ka täiesti tavaline

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar