Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

26. juuni 2017

Uniapnea

Päeval ei saa ikka magama minna
  Mees läks poodi ja mina kasutasin juhust ja mõtlesin et lähen natukeseks pikali ja jäin kohe nii kõvasti magama . Ärkasin üles selle kohutava une peale . Süda peksis sees ja pea valutas . Et asi oli nii, et uni oli pikk, alguses keegi vanamees  küttis sauna ja suitsuvingu oli täis ja puid läks keegi tooma,  aga lõppes sellega, et  mul oli vaja uut  ümmargust patareid sellist vanaaegset paksu ... ja näitasin seal kellelegi ja see ütles, et mine õue seal on .... läksin uksest välja, seal seisis hobusekoorem ja mees ja naine mustlased  ja koormas olid mingid asjad ja mina küsisin, kas teil patareid on - ja näitasin oma käes olevale patareile ja sõrmega nende koorma poole  , nemad midagi mulle vastasid,  aga ei saanud aru mis keeles.  siis hakkasid minema ja mina ikka oma patareiga  neile järgi ... ja siis märkasin äkk,i et olen järve jää peal ja ruttu keerasin ringi ja hakkasin tagasi minema ja siis kuulen seljataga sulpsatust ja  naine ja mees kes koos vankriga läksid  vajusid vee alla . siis said sealt välja ja hakkasid minu poole ujuma , mina jooksen kõigest hingest mingit mäge pidi üles ja kardan vette kukkuda ja ei saa enam üldse edasi  , jäin nagu kuhugile kahe mätta vahele  kinni , täitsa jube tunne ... nemad ikka ujuvad seal ja karjuvad , mina mõtlen, kas nad ikka jaksavad seal külmas vees  ,, ja siis ärkasin selle hullumaja peale ja süda kloppis meeletult  kaks minutit ainagi ... siis ma sain aru, et mul oli vist see uniapnea või niisugune
hingamisseisak, millest nüüd palju kirjutatakse ,miks muidu pea valutas ja kohe, kui sain hapnikku  lõppes peavalu ka ...  ja südamekoppimine jka lõppes õnneks ruttu. Selline nõme uni .


2 kommentaari:

  1. Uneapnoe on väga ebameeldiv nii põdejale kui ka kaaskondsetele. Kui vähegi võimalik, tasuks minna uneuuringule.
    Üldiselt aga ... ilusaid ja helgeid unenägusid ... külili magades!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. See uni oligi küljeli magades .. selili hakkan kohe norskama .. jah on jah vaja uurida ... enne kui hilja

      Kustuta