Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

14. juuni 2017

Polikliinikus ja lilli ostmas

   Mul oli tavaline kontrollkäimine  terviseõe juures mida tuleb  teha  kaks korda aastas, või tihedamini ... Mina käin põhiliselt ikka kaalu pärast sest see on ikka kõige suurem terviserisk mis mul olla saab sest muid riske mul pole , ma ei joo ma ei sutseta ja oleks uidu nagu terve aga selle kaaluga on probleem kogu minu eluaeg .  Ja selline enda piinamine, nende lollakate dieetidega- mis mingit tulemust( peale halva tulemuse )ei anna- sellega  mul on   õnnestunud oma tervis ära rikkudagi .
    Nüüd aga, kui ma paar aastat tagasi otsustasin, et enam mitte mingit dieeti, vaid lihtsalt söön tervislikumat toitu ja lähen varem magama, et mitte öösel süüa,  sest see oli minule kõige raskem - olla poole ööni üleval ja olla näljas, või siis õgida öösel ..   Noh sellest ongi olnud palju rohkem kasu sest juurde  polnud ma õnneks grammigi võtnud  aga ka mitte alla  kusjuures .
       Aga olen sellegi üle nii õnnelik
Seekord läksingi suure hirmuga, et olen juurde võtnud - mitu korda olen patustanud jäätisega ,hilja õhtul söömisega ja  kartsin, et   kaal näitab mulle mu patustamise vilja   .. Aga õnneks ei olnud muutust võrreldes märtsikuuga  - täpselt sama kui käisin märtsis . Hurraaa , oli kohe nii hea meel ...   
 Terviseõega leppisime kokku taas kui sügisel mingi võimlemisrühm hakkab tegutsema siis lähen sinna , samuti kui sügisel jälle avatakse ujula siis hakkan seal ka käima ...  

Veel pean kinni panema aja ja tegema GTT  ehk   glükoosi taluvuse testi.
 GTT-ks peate eelmisest õhtust kella 20.00-st olema söömata ja joomata kuni testi lõpuni.
Saabudes määratakse  tühja kõhu veresuhkur veeniverest.
Seejärel antakse juua 75 g glükoosi, mis on lahustatud 300 ml vees. Vedelik tuleb ära juua 3−5 minuti jooksul.
1 tunni pärast glükoosilahuse joomist määratakse  veresuhkur veeniverest.
 Testi vältel ei tohi süüa ega juua, soovitav on rahulik istumine või lamamine.

Vot see istumine seal ongi kõige tüütum . Aga ma võtsin sokikudumise kaasa ja aeg läks ruttu ...

Peale polikliinikus külastamist  käisime Eeroga ostmas lilli .   Nüüd on rõdul jälle lilleaed ...





















2 kommentaari:

  1. Sa kohe oskad oma ümbruse võluvaks lilleaiaks muuta ja nagu näha, on ka üks lõbus kaelkirjak tulnud te rõdu lilli uudistama ning konnakese ja linnukestega juttu vestma!
    Minul on nüüd ka jälle "tohtriralli" ja olen jõudnud tõdemuseni, et parim uudis on see, kui nö uudiseid ei ole. Kui tervis on nö kontrolli all ja suuri ning drastilisi muutusi ei ole, olen tänulik sellegi eest.
    Kaunist ja toredat peagi algavat suve teile!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh Elina ... hoian pöialt et läheb hästi sul ja varsti on jälle parem

      Kustuta