Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

21. märts 2015

Devil Woman - Bruce Willis





19 märtsil sai Bruce Willis 60 aastaseks.

Minu lemmik on ta olnud juba  alates eelmise sajandi 90ndatest .
Algas kõik Die Hardist, mida olen vaadanud vähemalt sada korda. Temast on tekkinud sangari võrdkuju, kes tuleb igast olukorrast välja ja on alati õigel ajal õiges kohas, on taibukas ja seksikäs.
     Tema rollid on mulle kõik meeldinud . Vähemalt need mis ma näinud olen. Viimati käisin vaatamas tema filmi kus ta oma "pojaga " Moskvas möllas . Oli ikka huvitav ja ikka sama seksikäs, romantiline  ja meeldiv kui alati.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar