Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

8. jaan 2013

UUS AASTA 2013

Täna on uue aasta 8 päev .
Olen olnud nii tubli ja koristanud peaaegu kõik jõuluasjad karpidesse ja kappidesse,  olen korrastanud kappe,  ikka iga päev natuke .. 
Olen olnud väsinud. olen maganud palju . 
Ei ole veel käinud ujumas- kuigi Kaia püüab mind väevõimuga sinna meelitada,  aga ma ei tea, miks ma kuidagi vedu ei võta , täiesti arusaamatu - mulle ju meeldib seal vees olla .. pean ikka ennast jälle tublisti kätte võtma,  aga kui hakkan selle peale mõtlema, et kuidas saan saapad jalga ja kuidas on valus seal koperdada- ma kohe ei taha endale haiget teha ...

Olen see aasta käinud korra ka meie, Sininauha  kirbukal tööl,  , see oli siis reedel kella 12.30-16 . nägin vanu tuttavaid. Esmaspäeval oli koosolek ja siis kolmapäevases lehes oli kuulutus et kõik asjad jagatakse tasuta ära. minule seda muidugi ei teatanud see uus kirbuka juhataja , tema leiab mind siis üles kui vaja talle tasuta tööd teha , ma olin täitsa solvunud (natuke ),ega mul pole ju vaja midagi aga see suhtumine - see on tähtis ... noh eks näis kunas mind jälle tööle kutsub .

Emal on külas õde Moskvast  kuni 28. jaanuarini , oleksin terve oleks sõitnud Tallinnasse talle vastu ja toonud ta ka siia Soome aga kuna ei ole võimeline  sellist matka ette võtma siis  jääb ära .
Vestlesime ema ja tädiga Skypes ... hea seegi ..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar