Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

12. jaan 2013

Üllatus

 Hommikul käisin dushi all ja siis panin pesumasinasse ka pesu, et siis kui olen enda  pesuga valmis saanud, siis panen pesumasina käima ...  ei ole kunagi pannud pesumasinat samaaegselt käima , kui ise pesen ennast dushi all .  Kunagi nooruses lugesin, et keegi oli saanud elektrilöögi ja surnud, kui samaaegselt pesi ennast ja masin käis kõrval. Kohutav ju ... seepärast olen ikka olnud tähelepanelik ja valvas . Nojah ja siis äkki keset päeva märkasin, et issake mul ju pesud  kuivama panemata veel,  hõikasin mehe appi et too mulle rõdu pealt pesukuivatusrest ja pesumasinast pesud -ma panen kuivama .. Mees tuli appi tõi resti ja läks pesu tooma ja siis hõikaski sealt vannitoast, et kuule pesu juba nii kuiv .... selgus, et üllatus üllatus ma polnudki masinat käima pannud, aga sel kombel ju pesud küll puhtaks ei saa, et niisama seal masinas lebaskelevad ... .

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar